O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
T-Rossie |
Geplaatst - 20/05/2014 : 16:45:47 Mijn Tyros5 had nauwelijks last van bijgeluiden zoals uit de draad van Robbiedoes, maar ik had er wel hinder van bij de audio-uitgang van mijn PC. Soms knisperde het uit mijn speakers zodra beeldinhoud gescrolled- of een animatie afspeelde. Héél minimaal, maar (voor mij) hinderlijk.
De manier om van die aard-lusjes af te komen is een DI-box. Deze zijn er in mono, stereo en multi- uitvoering. Vandaag een Behringer DI800 aangeschaft.
http://www.behringer.com/EN/Products/DI800.aspx Hij biedt 8 DI's in één behuizing, dus goed voor 4 stereo apparaten.
Door de 'ground-lift' schakelaars IN te zetten worden de aardes tussen de apparatuur en mixer verbroken en wordt het MUIS.........STIL
'n Aanrader! |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 28/05/2014 : 13:11:37 Hans, Dat 'kleuren' valt erg mee..... zeker als je het enorme prijsverschil tussen Behringer en Radial in acht neemt. Reken maar 's uit wat je kwijt bent aan 8 stuks Radials
|
MrNick4U |
Geplaatst - 28/05/2014 : 12:15:45 Ik zou wel even een vergelijkend klankonderzoek doen. DI's kleuren namelijk enorm! Ik zelf kom uit op de Radial DI's
Hans |
maartenb |
Geplaatst - 20/05/2014 : 18:08:50 Bedankt voor de tip!
Maarten |