O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
laakies |
Geplaatst - 31/07/2014 : 23:58:36 Hoi,
Er is een nieuwe versie van de YEM uitgekomen (versie 2.0.1) Ook voor de MAC computers
Dus downloaden en installeren maar de Yamaha Expansion Manager. zie hier: http://download.yamaha.com/search/product/?language=nl&site=nl.yamaha.com&category_id=16084&product_id=1883955
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
micdo |
Geplaatst - 01/08/2014 : 19:19:23 Laatste update, Avast is te voorbarig. Bestand bevat geen virus. Ik heb avast tijdelijk uitgezet om het bestand te kunnen uitvoeren. Daarna heb ik het gehele systeem gescand en uiteraart is er niets gevonden. Iedereen bedankt voor de reacties
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
laakies |
Geplaatst - 01/08/2014 : 14:54:10 Mijn McAfee gaf ook geen meldingen
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
T-Rossie |
Geplaatst - 01/08/2014 : 13:14:39 Michel, Avast is wel vaker een beetje te 'gevoelig'. Mijn Microsoft Internet Security Essentials ontdekt geen ongerechtigheden. |
Ezra |
Geplaatst - 01/08/2014 : 12:56:07 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door micdo
Avast meld mij dat er een virus in zit. Setup wordt verwijderd. Zijn er meer mensen met soortgelijke melding.
Gr. Michel
Heb de Mac-versie gedownload en daarin zit uiteraard geen virus. Lijkt me ook stug dat er in de Windows-versie wel een virus aanwezig zou zijn...
Download hier mijn Tyros-songs... |
micdo |
Geplaatst - 01/08/2014 : 12:40:07 Avast meld mij dat er een virus in zit. Setup wordt verwijderd. Zijn er meer mensen met soortgelijke melding.
Gr. Michel |
micdo |
Geplaatst - 01/08/2014 : 10:09:24 Toine bedankt voor.het melden. Deze versie had ik nog lang niet verwacht.
Gaaf dat ie er is.
Gr. Michel |