O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Peter |
Geplaatst - 25/08/2014 : 15:52:26 Ik heb een probleempje met de reverb instellingen op mijn T5. Wanneer ik de registraties van mijn T2 laad in mijn T5 dan word voor reverb "Real Medium Hall" geselecteerd ipv HALL 2 van de T2. De situatie word nog onduidelijker wanneer ik nu de registratie op de T5 terug wegschrijf met selectie van de HALL 2 dan blijft deze ook niet altijd onthouden? Op een gegeven moment is reverb "Real Medium Hall" weer actief? Na het inladen van andere registraties.
Herkent iemand dit probleem? Heeft hier iemand een oplossing voor?
Groetjes Peter |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Peter |
Geplaatst - 26/08/2014 : 22:31:21 Hallo Wim,
Bedankt voor de uitleg.
In mijn geval heeft het inderdaad met de (niet) geselecteerde style te maken. Het probleem kwam voor bij registraties die ik gebruikte zonder styles/midifiles. Door het niet mee opnemen van de style in de registratie kwam er inderdaad soms een andere reverb te voorschijn dan voorzien.
Groetjes Peter |
tyro |
Geplaatst - 25/08/2014 : 19:51:47 Gebruik DSP 1 t/m 3 voor de song Gebruik DSP 4 t/m 6 voor je right en left voices. (OTS) Gebruik DSP 7 voor je VH / Mic. Gebruik DSP 8 en 9 voor je styles
Groeten, Wim |
tyro |
Geplaatst - 25/08/2014 : 19:05:56 Reverb en DSP types worden niet (direct) in een registratie opgeslagen. Heb je een song geladen zal deze DSP1 en DSP2 bepalen Heb je geen song geladen zal de style DSP1 en DSP2 bepalen.
DSP 1 word door de song of style bepaald/opgeslagen. DSP 2 word door de song of style bepaald/opgeslagen. DSP 3 word door de song of style of voice bepaald/opgeslagen. DSP 4 word door de song of style of voice bepaald/opgeslagen. DSP 5 word door de song of style of voice bepaald/opgeslagen. DSP 6 word door de song of style of voice bepaald/opgeslagen. DSP 7 word door de song of style of VH of MIC bepaald/opgeslagen. DSP 8 word door de style bepaald/opgeslagen.
De song, style, voice, VH en Mic setting worden gekozen door een registratie. Het is dus wel opletten wat men laadt.
Groeten, Wim |