O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Philip B |
Geplaatst - 02/09/2014 : 10:19:46 Op mijn tyros 2 zat er bij de voices in de presets (als ik op "UP" klik) nog andere algemene voices. Bij mijn tyros 5 staan de mappen er, maar deze zijn leeg. Kan ik, en zoja, hoe kan ik deze klanken opladen in deze preset mappen ? |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Philip B |
Geplaatst - 02/09/2014 : 17:38:37 Inderdaad, heb ik intussen gemerkt. dank voor de reactie. Maar wat met extra drumkits ? Ik zou bv. de Brushes willen halen, maar blijkbaar lukt dit niet voor drumkits. Moet je deze misschien inladen in het extra geheugen (expansion) ? |
theplayer |
Geplaatst - 02/09/2014 : 11:24:51 Hallo Philip,
Als je naar de GM en XG voices wil, begin dan met een voice te kiezen. Dan druk je op UP en ga je naar P2. Als je dan de GM en XG mappen opent, zul je zien dat ze niet leeg zijn. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Philip B |
Geplaatst - 02/09/2014 : 10:29:23 Het gaat hem hier in het bijzonder om een drum kit. Ik merk zojuist dat ook in de Tyros 2 geen drumkits te bespeuren zijn in de preset map....... Andere voices vind ik wel op mijn Tyros 5. Wellicht, indien ik extra drumkits wil, kan dit enkel via extra geheugen (expansion), nietwaar ? |