O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
josje01 |
Geplaatst - 14/10/2014 : 17:22:34 Hallo, ik maak mijn regs op de T5 altijd op de Harddisk, daar maak ik mappen met styles midis waves mp3 . Ook mapjes met regs en mapjes met multypads. Mijn vraag is als ik nou de gehelde inhoud van de HD op een harde schijf van een andere T 5 zet werken dan mijn regs daar ook op dan?? Er is mij verteld dat ik ook een backup moet maken bij function, utity owner. het bestandje heet Tyros5.bup ALs ik dit terug moet laden hoe en waar zet ik dat dan?? Moet dat met het knopje restore??? graag wat duidelijkheid hierover. Ik weet dat velen de regs op usb zetten, maar ik vind het handiger om het op de HD zelf te doen, ze is immers groot genoeg en ik ben dit gewend van mijn wersi.
|
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
micdo |
Geplaatst - 14/10/2014 : 22:08:59 Dag josje01,
Zolang beide tyrosen over de zelfde voices beschikken zal je verhaal op gaan. Ik kies er ook voor om een backup van de harde schijnt te maken en te bewaren op een andere locatie. Je hardisk in de T5 gebruiken als backup locatie brengt het risico mee dat je alles kwijt bent als de T5 zelf defect gaat. Ik vind dat geen verstandige keuze.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|