Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Premium packs via account

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
mardrie Geplaatst - 06/11/2014 : 21:38:31
Het blijkt, dat je op een ander account de premium packs kunt downloaden en kunt installeren!
Stel: ik geef mijn inlog gegevens aan iemand, diegene kan dan inloggen op mijn account, en de packs downloaden.
Bij de installatie van Yem, vraagt ie om je username en paswoord, even invullen en voila......
De Tyros 4 was iets meer beveiligt tegen piraterij, de Tyros 5 dus niet.
12     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
laakies Geplaatst - 10/11/2014 : 19:26:33
@Robert en Ruud,

Robert had er wel een punt mee met zijn opmerking.

En misbruik maken?? als iemand met een goede kennis/vriend dit deelt is geen misbruik maar gebruik maken van de mogelijkheden.

Het is maar net hoe je het bekijkt

Maar Yamaha weet dit ook wel, anders waren die Premium Packs wel een stuk goedkoper, het is wel goede kwaliteit maar de prijs blijft erg hoog.

En als ik het zo bezie gaat het daar in de toekomst steeds meer naar toe, je keyboard upgraden met packs.

Ik heb er geen problemen mee, iedereen bepaalt het zelf hoe en wat ie wil besteden en uitgeven.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Ruud Geplaatst - 10/11/2014 : 08:27:49
Dat denk ik ook wel hoor, Robert.
Yamaha is, als iets defect bleek te zijn, daar heus wel coulant in.

Alleen werd gesuggereerd dat het bij de T4 anders was geregeld, maar ook daar kan je account jouw 2e T4 verwerken (I own a second Tyros4). Bij de T5 is dat niet anders, maar omdat je de instrumentinfo niet zelf handmatig meer hoeft te uploaden is die regel over 2e Tyros niet vermeld.

In het verleden was het maar voor 1 Tyros geldig en op verzoek van bezitters van 2 T4's heeft Yamaha het aangepast en bovenstaande mogelijk gemaakt.

Het lijkt me logisch dat coulance ophoudt bij misbruik van deze mogelijkheid.

Groet,
Ruud
robbiedoes Geplaatst - 09/11/2014 : 22:24:18
Ruud, je geeft aan dat het account 2 keyboards aan kan voor als je bijvoorbeeld een tweede keyboard voor optredens hebt. Ik neem aan dat dit gebruik dan ook volgens de regels van Yamaha is? Ik heb de voorwaarden van Yamaha er niet op nagelezen (zou ook niet zo snel weten waar je deze zou kunnen vinden). Maar in dat geval zou een defect moederbord natuurlijk geen enkel probleem moeten zijn. Yamaha zal bij het vervangen van een moederbord ook een aanpassing/reset van je YamahaMusicsoft account moeten doorvoeren.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 5: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
maestro Geplaatst - 08/11/2014 : 22:33:35
ik heb in men tyros 5 al een nieuw moederbord steken en ik ken enkel mensen die ook dit probl al gehad hebben
Gr luc

tyros 5- 76 t. tyros 4 black BK9 2x bose L1 compact + tonematch
mardrie Geplaatst - 08/11/2014 : 12:09:55
Ik heb inderdaad mijn account gedeeld, en het werkt perfect! Zodra ik een pack koop, delen we samen de kosten, wel moet hij op mijn account inloggen, maar dat vind ik geen probleem en ik heb geen geheimen!En id, hoevaak gaat een moederbord stuk? Nou, ik wens jullie allen een fijn weekend!
laakies Geplaatst - 08/11/2014 : 10:56:23
@Ruud,

Ik schreef ook... ik weet niet of het zo allemaal werkt!

Als je allebei dezelfde yamaha-paketten gebruikt maakt het niks uit, en klanken van andere partijen MAG de YEM niet blokkeren!!

Gr Toine
Ruud Geplaatst - 08/11/2014 : 10:50:37
En dan wil de tweede persoon een pakket of klanken toevoegen via YEM, en dat lukt dan niet meer.
Je moet het zelf weten, maar een gewaarschuwd mens.........

Groet,
Ruud
laakies Geplaatst - 08/11/2014 : 10:28:29
Hoi,

Ik denk dat de meeste geen 2 Tyrossen 5 binnen hebben staan, en de kans dat je moederbord kapot gaat is ook minimaal.

Dus het scheelt toch de helft als je met twee personen één pack koopt op deze manier.

Als je de gedownloade packs netje op een stickje goed bewaart is er niks aan de hand..

Na de "deal" je accountgegevens even veranderen (wachtwoord) en je account is weer strikt persoonlijk.

Twee pakketten voor de prijs van 1 dat is nou een echte wintersale korting

Ik zou die "gok"dus rustig wagen ik weet niet of het ook daadwerkelijk werkt!!

Gr Toine
muzikant Geplaatst - 07/11/2014 : 17:47:05
Dat is het voordeel van hardware en bijpassende software geleverd door 1 partij, zoals bijv.ook bij Apple. Het maakt piraterij vrijwel onmogelijk.

Natura Artis Magistra...
Ruud Geplaatst - 07/11/2014 : 09:14:29
Dat wordt ge-upload en gekoppeld aan je account. Dat maakt het pakket uniek voor jouw keyboard.

Groet,
Ruud
eddy vanzee Geplaatst - 07/11/2014 : 09:11:43
...en waarvoor dient dan het keyboardidentificatiebestand
dat op USB stick vanuit de Tyros en dan in de YEM geïmporteerd
dient te worden ?
VrGr
eddy
Ruud Geplaatst - 07/11/2014 : 07:55:47
Hallo Marcel,

Dan heb je nu zelf pech als er iets met jouw T5 gebeurt en bijvoorbeeld het moederboard vervangen moet worden. Je kunt jouw aangekocht pakketten dan niet meer laden!
Je account kan 2 keyboards aan. Een reserve dus of een tweede keyboard als je er twee bezit voor bv. optreden.
Je hebt je reserve nu verspeelt en aangezien je een ander hebt "geholpen" zal Yamaha bij problemen niet coulant zijn.

Groet,
Ruud

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000