O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
hooftj |
Geplaatst - 17/11/2014 : 19:02:44 Īn de Chord fingering staat het fingering type op ALFINGERED. de Chord Name is :C en de Chord Setting Root: C type Maj Sla je een accoord aan: bv: EGC dan hoor je keurig de bassen C en G. Sla je dan een D accoord aan: D #F A dan blijft die C in de bassen maar doorgaan.Weet iemand hier een oplossing voor? Bij voorbaat mijn dank. Hugo |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Aaad |
Geplaatst - 17/11/2014 : 22:27:03 Dit is al de derde(bekend)waar dit voor komt. Ik heb er ook last van(gehad) waarschijnlijk omdat de baspedalen op de A ingang stonden. Heb ze daarvoor op de B ingang gehad en nooit last. Ik laat ze nu maar uit. En inderdaad midi op All Parts zetten helpt dan. Is dit misschien een hik in de software?
Aad |
hooftj |
Geplaatst - 17/11/2014 : 21:57:30 Beste Frans, Hartelijk dank voor de goede en snelle oplossing. Dat was inderdaad het euvel en ik kan sweer rustig slapen. Nogmaals bedankt.\Hugo |
theplayer |
Geplaatst - 17/11/2014 : 20:45:00 Hallo Hugo,
Allereerst welkom op dit forum. Tenslotte is dit de beste plaats om vragen te stellen. Ga eens naar Function > Midi. Controleer of daar All Parts geselecteerd is. Zo niet, zet 'm dan daar op. 9 van de 10 keer is het dan verholpen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |