O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
peter65 |
Geplaatst - 07/12/2014 : 09:42:29 hallo allemaal. wie weet een oplossing.als ik de koptelefoon inplugt dan hoor ik alle geluiden met echo? ,[sustain staat uit] ik ga naar utility--config 2--line out--en dan staat dit op headphones. dit is toch goed? wat nu?
gr peter |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
micdo |
Geplaatst - 09/12/2014 : 20:21:40 Dag peter65,
Fijn dat je probleem is verholpen maar bovenal dat de eindconclusie gedeeld wordt. Bravo en alvast fijne feestdagen gewenst
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
laakies |
Geplaatst - 08/12/2014 : 19:12:57 @Peter,
Ook een kop (hoofd)telefoon kan kapot.
we denken altijd maar dat het aan de Tyros ligt, maar ook de andere aangesloten apparatuur kan defekt raken.
Het belangrijkste is dat het nu allemaal weer in orde is
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
peter65 |
Geplaatst - 07/12/2014 : 22:00:54 Toine.ik heb het gevonden. alles gecontroleerd en toen maar een andere koptelefoon en toen was het goed! nu ben ik 68j en nog leer ik .mooi hee.
allemaal bedankt |
eddy vanzee |
Geplaatst - 07/12/2014 : 11:01:43 In mijn T5 staat in "Config2" "Line Out (Main)" op "ON", in om het even welke stand > GEEN echo. Wanneer op "Headphone SW" staat heb ik geen geluid meer uit de op Main Out aangesloten boxen. In stand "Headphone SW" (SW= switch) wordt de Main Out automatisch uitgezet bij het inpluggen van koptelefoon in Tyros. Plug je rechtstreeks in op Tyros (links onder het klavier) of op mengpaneel ? Zou het kunnen dat er ergens een soort lus gecrëeerd wordt ? In "Mixing Console" tabblad "Line Out" kunnen nog instellingen gemaakt worden. VrGr eddy
|
laakies |
Geplaatst - 07/12/2014 : 10:55:20 @Peter,
Das vreemd Peter, toen je bij mij was werkte de koptelefoon functie gewoon zoals het hoorde.
Het enigste wat ik me kan bedenken is dat er iets in de Master eq instelling niet goed staat.
druk op [mixing console] ga met de [tab] naar [cmp] en kijk daar eens en probeer daar eens iets te veranderen. bijv zet de instelling volgens de TRS-MS05.
Ik lees je reactie wel,
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |