O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Jean Marie |
Geplaatst - 11/01/2015 : 15:41:44 Hello beste Tyros vrienden.
Kan er mij iemand vertellen aan wat ik een Multi Pad kan herkennen die op een USB Stick staat en hoe ik dan te werk moet gaan om die dan definitief te installeren in de Tyros 5.
Beste dank
Jean Marie |
10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
micdo |
Geplaatst - 25/01/2015 : 22:00:52 Oké via de yem kun je het hele pakket inladen in de tyros 5. Er is echter een grote maar. De voice nummering...... Nu zoek ik een eenvoudige manier om de multipads van de juiste voice nummer te voor zien. Als iemand nog een tip heeft hoor ik het graag. Met de padcreator tools kom ik niet verder, helaas Bij de styles het zelfde probleem, maar er is vast wel een manier om dat te fixen.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
micdo |
Geplaatst - 25/01/2015 : 17:10:47 Ik snap het nu, Jean Marie heeft de multipads uit de map euro 3 van de meegeleverde USB stick geprobeerd. Die zijn bedoeld voor de tyros 3. Dat verklaart waarom hij niets hoord. Ik vraag mij af of dat europack omgezet kan worden naar de tyros 5. Dat ben ik op dit moment aan het proberen, leuke uitdaging.
Gr. Michel |
tyro |
Geplaatst - 17/01/2015 : 10:46:46 Bevatten de multi pads verwijzingen naar wav of mp3 (audio link)bestanden op de HD. Heb je een map hernoemd of verpaatst? Ben je van keyboard veranderd?
Groeten, Wim |
eddy vanzee |
Geplaatst - 16/01/2015 : 20:02:03 gaat het over een bepaalde multipad of alle mp's ? ik ken jouw kennisniveau niet, vergeef me dus de vraag: staat het volume van de multipads in het "Balancescherm" hoog genoeg ? (balancescherm : waar de volumes van song, style, multipad,...geregeld kunnen worden) Druk je één van de vier knoppen in "multipadcontrol " in ? VrGr eddy |
muzikant |
Geplaatst - 16/01/2015 : 19:49:31 Heet de multipad misschien "ear deafening silence"?
Natura Artis Magistra... |
micdo |
Geplaatst - 16/01/2015 : 18:46:03 @ jean Marie en Peter68
Kunnen jullie wat specifieker zijn. met meer dan 100 werkende multi pads op de HD is het haast onmogelijk antwoord op jullie vraag te geven. Gaat het om om standaard multipad uit het keyboard. roep je de multipad op vanuit een registratie.
Om maar een grapige noot toe te voegen, ik veronderstel dat je tyros aan staat en dat het volume op laten we zeggen 11 uur staat. Anders hoor je inderdaad niks ;-)
even wat meer details zodat wij het kunnen nabootsen of controleren.
Gr. Michel |
peter68 |
Geplaatst - 16/01/2015 : 18:15:32 ik heb helaas ook het probleem wel juiste Multi pad maar ook geen geluid
|
Jean Marie |
Geplaatst - 13/01/2015 : 17:22:33 ik heb de Multi pads op de HD staan en vervolgens een multipad gekozen maar er komt geen geluid uit. moet er soms iets gedaan worden aan de instellingen.?
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
@JeanMarie
het bestand heet xxxx.pad
kun je gewoon op je HD zetten net zoals je registraties. en dan kun je door te drukken op [E] je multipads kiezen.
zie HIER
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
|
Jean Marie |
Geplaatst - 11/01/2015 : 17:27:18 oke thanks. Probeer ik alvast uit |
laakies |
Geplaatst - 11/01/2015 : 15:54:43 @JeanMarie
het bestand heet xxxx.pad
kun je gewoon op je HD zetten net zoals je registraties. en dan kun je door te drukken op [E] je multipads kiezen.
zie HIER
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |