Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 installeren firmware lukt niet

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
benniebever Geplaatst - 13/01/2015 : 22:00:24
Ik heb versie 1.02 op mijn tyros 5 en wilde die verbeteren naar versie 1.10. Na downloaden en uitpakken had ik de map: WUSB100-EU_4.9.9189.0 setup.0
In die map zijn 5 andere mappen en 8 losse bestanden. Genoemde hoofdmap hen ik op mijn USB stick gekopieerd en volgens de firmware installation procedure getracht te installeren. Helaas verschijnt er op mijn tyros display een foutmelding dat de firmware niet gevonden wordt.
Doe ik wat doms ? Alvast bedankt voor het antwoord.
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
benniebever Geplaatst - 14/01/2015 : 19:42:53
Beste lezers,
Ik heb het opgelost. Ik had geen fouten gemaakt bij het formatteren, het kiezen van de juiste map, geen dubbeleof verkeerde namen. Het probleem zat in het programma 7zip, dat geadviseerd werd door Oostendorp. De makers van 7zip zijn met een nieuwe versie bezig en hoogstwaarschijnlijk kan dit foutjes geven. Ik heb Winzip gedownload ( de gratis probeerversie ), daarmee het bestand uitgepakt, op de lege USB stick gekopieerd en ziedaar, een feilloze update naar 1.10
Bedankt voor jullie hulp en een prettig weekend gewenst.

Ben
Yamahaman Geplaatst - 14/01/2015 : 15:33:20
Ben, klopt de naam van de file wel?
Als je hem per ongeluk twee maal gedownload hebt komt er n.a.w. een 2 achter de naam te staan en dit wordt niet herkend.
En je USB stick moet een Fat bestands indeling hebben. Ook als je een Mac hebt.
Ik zou de stick nog een keer formatteren en dan de instructie van Frans opvolgen.
Succes
benniebever Geplaatst - 14/01/2015 : 15:17:11
Goede middag meneer Lijflander,
Helaas lukt het niet. Het isplay laat zien: installer program not found.
Ik ben op uw site geweest, heb geklikt op uw aanwijzing voor downloaden en heb de map opnieuw gedownload bij Yamaha. Dat maakt geen verschil.
Moet ik nog een een of ander hulpprogramma laden ?
Groeten

Ben
theplayer Geplaatst - 13/01/2015 : 22:47:00
Hallo Bennie???

Allereerst welkom op dit forum.
Zorg dat alleen de file Tyrossetup.prg in de root van de usb-stick komt te staan.
Dan gaat het vast goed komen.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000