O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bechstein |
Geplaatst - 18/01/2015 : 13:14:08 Ik heb sinds 1 week een Tyros 5. Wie kan mij wat helpen met de bediening en mogelijkheden van dit keyboard?
g van veen |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Wouter1972 |
Geplaatst - 19/01/2015 : 20:24:19 Beste G. Van Veen, proficiat met je mooie aankoop. Je zult ongetwijfeld veel plezier ermee beleven.. Je vraag komt mij wel een beetje vreemd over: alsof je een nieuwe auto hebt gekocht en niet weet hoe je moet rijden. De suggesties hierboven lijken me een goede start en de zoekfunctie van het forum levert ook een schat aan informatie op.
Veel speelplezier! |
laakies |
Geplaatst - 18/01/2015 : 17:07:51 Beste Ger,
Allereerst welkom op dit forum en alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Enkele richtlijnen als nieuwe Tyros bezitter:
* Hoe saai het ook klinkt, lees je handleiding, houd je handleiding bij je keyboard, weet je iets niet probeer het zelf op te zoeken dan onthoud je het ook beter.
* In één keer je Tyros 5 leren kennen is onmogelijk hier zul je een redelijke tijd voor moeten uittrekken.
* Vergeet ook niet lekker te "spelen" op je Tyros
* Sommige functies zul je wellicht nooit gebruiken probeer dit dan ook op een later tijdstip uit als je de Tyros beter kent.
* Heb je vragen stel ze hier.. maar probeer het zo goed mogelijk te omschrijven kans op antwoord is dan groter.
* Probeer iemand te vinden in de buurt van je woonplaats die je thuis e.e.a. kan uitleggen als het niet lukt.
* De Tyros is een supper machine geef en gun jezelf de tijd om dit te leren.
Veel fun met je nieuwe speelgoed
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
T-Rossie |
Geplaatst - 18/01/2015 : 13:38:32 Ger, Hartelijk welkom op dit forum en gefeliciteerd met de T5! Om te beginnen zou je de handleiding hier en daar kunnen raadplegen om 'op gang' te komen. Ook belangrijk om te weten is of je al op de hoogte bent van bijv. STYLES, MIDI, SONGS e.d. (m.a.w. Heb je al ervaring met keyboards?)
Er zijn uitstekende instructie DVD's verkrijgbaar bij onze forum- gastheer en specifieke vragen worden op het forum meestal binnen enkele uren beantwoord door leden van het forum.
Roel |