Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Vocal Harmonizer T5

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
saxopjefeestje Geplaatst - 23/01/2015 : 20:50:13
Hallo,

Sinds deze week ben ik over van de Tyros 3 naar de 5. Ik heb in het verleden de VH geprobeerd van de 3 maar daar kon ik niet mee werken. Ik heb het idee dat de VH in de 5 stukken beter is. Klopt mijn veronderstelling en is hij optredenswaardig?

gr

philip
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
jos wispenninck Geplaatst - 27/01/2015 : 15:22:59
Beste,
De VH van de Tyros 5 is naar mijn mening in niets te vergelijken met deze van de Tyros 3.
Op het eerste zicht misschien vrij ingewikkeld (hangt ervan af hoever je je wil verdiepen in de materie) maar je kan er heel mooie dingen mee doen. Uittesten die handel en gegarandeerd mooie resultaten op het podium.
Grts,
Jos

TYROS 5 / MFC10 / Bose L1 Model 2 met Tonematch
saxopjefeestje Geplaatst - 24/01/2015 : 23:40:47
Bedankt voor jullie reacties. Punt is dat ik op dit moment tijdens mijn optredens gebruik maak van een digitech vocalist live pro. Prima apparaat maar wel moeilijk om te programmeren en te bedienen tijdens het spelen. Ik kan me nu weer herinneren dat ik jaren geleden heb geprobeerd om tijdens mijn optredens (feesten en partijen) gebruik te maken van de VH in de tyros 3 maar dat juist tijdens live-optredens deze het liet afweten middels ' fladderende' tweede stemmen. Waarschijnlijk ingegeven door omgevingsgeluid. Ook wel kwestie van noisegate goed instellen denk ik. Echter, ik denk dat deze VH2 toch wel stabieler is geworden en beter geschikt voor live-optredens. Ik ga maar eens experimenteren ermee.

philip
Soneg Geplaatst - 24/01/2015 : 15:02:32
Welkom Philip ,
Veel mensen verwachten (en denken) van een VH dat ze opeens kunnen zingen via een keyboard , helaas is dat niet het geval .
Op you tube zijn genoegfilmpjes te vinden van "zangers" die de VH gebruiken en denken dat het mooi is ( kwestie van smaak) .
Maar er zijn ook zeer geslaagde filmpjes te vinden en uiteraard ook een aantal waar het een en ander goed wordt uitgelegd .
Kijk hier is op hrt YT kanaal van Robbiedoes , moet helemaal lukken .

http://youtu.be/Arjt1gihznc?list=PLDDC2DC7D49BA229D

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
F.van Holten Geplaatst - 24/01/2015 : 13:44:27
Saxopjefeestje

Hallo en welkom op dit forum.

Grt.
Frans
theplayer Geplaatst - 23/01/2015 : 21:25:41
Hallo Philip,

Allereerst welkom op dit forum en gefeliciteerd met je Tyros 5.
De VH van de Tyros 5 is inderdaad weer een stuk beter dan die van de Tyros 3.
Ik heb mensen er mee horen werken dat ik dacht hoe doet ie het.
Hoewel ik er zelf niet mee werk (zing helemaal niet) denk ik dat je er ook op het podium leuke dingen mee kunt doen.
Proberen is de beste remedie.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000