O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Jean Marie |
Geplaatst - 08/02/2015 : 17:26:22 Hello, Ik heb een probleempje met de nieuwe YEM 2.2. Ik had nog een derde Expansion Kit staan die ik naar de T5 of een USB stick wilde overzetten. Wanneer Yem 2.2.0 begint over te zetten naar de T5 of de USB dan stop het programma na enkele seconden en sluit zich af en verdwijnt. Met de vorige versie installeerde ik twee Expansion kits en dit ging vrij vlot.Met het derde wil het niet lukken. Wat gaat er mis????? ik ging reeds uitgebreid op zoek naar een oplossing op de forum maar vond niet direkt de oplossing.
Bedankt voor de hulp
Jean marie |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Jean Marie |
Geplaatst - 11/02/2015 : 19:03:34 ik heb geprobeerd om een nieuw pack op de Tyros 5 te installeren met de nieuwe Yem versie.ik krijg de melding YOUR INSTRUMENT MUST BE FORMATTED BEFORE THE DATA CAN BE INSTALLED. Kan of mag ik dit doen of loop ik de kans dat mijn Tyros volledig wordt geformateerd of is het enkel de 2 packs die in de Tyros reeds aanwezig zijn die geformateerd worden. Ik stel die vraag uit veiligheid reden uiteraard-
Alvast bedankt voor de hulp
JM |
eddy vanzee |
Geplaatst - 08/02/2015 : 20:09:07 dag JM, vermits nog niemand dit probleem gemeld heeft vermoed ik dat het waarschijnlijk meer een PC dan een YEM-probleem is, probeer eens met de YEM te deïnstalleren en daarna terug te installeren. Het helpt misschien om eens de antivirus af te zetten ? VrGr eddy |