O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
pingo |
Geplaatst - 15/02/2015 : 12:47:14 Wanneer je een registratie opslaat kan je kiezen uit een hele reeks icoontjes om naast de titel van je registratie te zetten. Is het mogelijk om extra icoontjes toe te voegen aan die lijst. Op internet vind je er wel wat maar mogelijk niet geschikt voor de Tyros.
Grjes,
Joris |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
lacobo |
Geplaatst - 17/02/2015 : 20:11:10 Om een Icon te wijzigen in iets dat niet in de 3 1/2 pagina voorkomt moet je het bestand even bekijken op je computer. Bijvoorbeeld in de categorie "Country" zie je de Style "CountryBlues" met een icon van een man op een paard achter een hek met een speels neergezette gitaar.
Als je deze op een USB stick slingerd (Copy/Paste), dan zie je de echte bestandsnaam, namelijk CountryBlues.T151.sst. Die T151 bepaald dus het plaatje. Door mijn lijst te pakken en die code aan te passen kun je dus het icon wijzigen.
't Is dus wat ambachtelijk, maar 't kan wel. Heb ooit beloofd een hippe tool hiervoor te maken, maar mijn andere hobby (videobewerken) eist voorlopig mijn aandacht, dus het moet voorlopig nog even met de hand.
VrGr, Bert.
|
pingo |
Geplaatst - 17/02/2015 : 19:53:58 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lacobo
Helaas, dat kan niet. Je zult gebruik moeten maken van de Icons die zich in de Tyros5 bevinden. Er zijn er echter wel meer dan de magere 3 1/2 pagina die de T5 laat zien. Heb een tijd geleden een lijst gemaakt met alle beschikbare icons en hun bijbehorende S- of T-nummer.
Je kunt deze lijst hier downloaden: http://lacobo.com/Tyros5-Icons.pdf
VrGr, Bert
Bedankt Bert, maar hoe krijg ik die dan te zien op de Tyros? |
lacobo |
Geplaatst - 17/02/2015 : 19:31:48 Helaas, dat kan niet. Je zult gebruik moeten maken van de Icons die zich in de Tyros5 bevinden. Er zijn er echter wel meer dan de magere 3 1/2 pagina die de T5 laat zien. Heb een tijd geleden een lijst gemaakt met alle beschikbare icons en hun bijbehorende S- of T-nummer.
Je kunt deze lijst hier downloaden: http://lacobo.com/Tyros5-Icons.pdf
VrGr, Bert |