Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Icoontjes

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
pingo Geplaatst - 15/02/2015 : 12:47:14
Wanneer je een registratie opslaat kan je kiezen uit een hele reeks icoontjes om naast de titel van je registratie te zetten. Is het mogelijk om extra icoontjes toe te voegen aan die lijst. Op internet vind je er wel wat maar mogelijk niet geschikt voor de Tyros.

Grjes,

Joris
3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
lacobo Geplaatst - 17/02/2015 : 20:11:10
Om een Icon te wijzigen in iets dat niet in de 3 1/2 pagina voorkomt moet je het bestand even bekijken op je computer. Bijvoorbeeld in de categorie "Country" zie je de Style "CountryBlues" met een icon van een man op een paard achter een hek met een speels neergezette gitaar.

Als je deze op een USB stick slingerd (Copy/Paste), dan zie je de echte bestandsnaam, namelijk CountryBlues.T151.sst. Die T151 bepaald dus het plaatje. Door mijn lijst te pakken en die code aan te passen kun je dus het icon wijzigen.

't Is dus wat ambachtelijk, maar 't kan wel. Heb ooit beloofd een hippe tool hiervoor te maken, maar mijn andere hobby (videobewerken) eist voorlopig mijn aandacht, dus het moet voorlopig nog even met de hand.

VrGr,
Bert.

pingo Geplaatst - 17/02/2015 : 19:53:58
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lacobo

Helaas, dat kan niet. Je zult gebruik moeten maken van de Icons die zich in de Tyros5 bevinden. Er zijn er echter wel meer dan de magere 3 1/2 pagina die de T5 laat zien.
Heb een tijd geleden een lijst gemaakt met alle beschikbare icons en hun bijbehorende S- of T-nummer.

Je kunt deze lijst hier downloaden: http://lacobo.com/Tyros5-Icons.pdf

VrGr,
Bert

Bedankt Bert, maar hoe krijg ik die dan te zien op de Tyros?
lacobo Geplaatst - 17/02/2015 : 19:31:48
Helaas, dat kan niet. Je zult gebruik moeten maken van de Icons die zich in de Tyros5 bevinden. Er zijn er echter wel meer dan de magere 3 1/2 pagina die de T5 laat zien.
Heb een tijd geleden een lijst gemaakt met alle beschikbare icons en hun bijbehorende S- of T-nummer.

Je kunt deze lijst hier downloaden: http://lacobo.com/Tyros5-Icons.pdf

VrGr,
Bert

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000