Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Perfecte service

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
wdalen Geplaatst - 10/04/2015 : 19:43:59
Wil toch even aangeven dat door de firma Oostendorp zeker goede service wordt gegeven.
Ik bestelde een boek over Styles & Patterns voor de tyros,
Na een korte tijd werd dit boek bezorgd, goed verpakt. Etc...
Helaas stond aan de achterzijde dat het boek was bedoeld voor de Tyros en de Tyros 2, terwjl mij tijdens een demonstratie was verteld dat het boek uit 2010 zou zijn ( niet door Fa oostendorp). De uitgave was uit 2006.
Hierop telefonisch contact gehad, ben hier netjes te woord gestaan en er werd een oplossing aangeboden, kon korting krijgen bij behoud boek. Helaas ik heb een Tyros 5 en heb er zeer weinig aan. Hierop werd de procedure verteld over terugzenden en teruggave geld.. Akkoord. En bevestigd dat ik zo zou handelen.
Tot mijn verbazing belt Alwin mij 10 minuten later terug en geeft aan dat de kosten van het boek niet opwegen tegen de te maken kosten en hij zegt mij toe, het bedrag terug te storten, zonder opsturen boek.

Wel nu, ik kan niet anders zeggen " een perfecte service."

Alwin hartelijk dank.
7     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Ruud Geplaatst - 13/04/2015 : 21:10:27
Hallo Anneke,
Dank je wel voor deze lovende woorden.
Heel fijn om dit te lezen.


Groet,
Ruud
n/a Geplaatst - 13/04/2015 : 17:44:25
Hallo Tyros spelers, Ik wil eigenlijk nog even terug komen op mijn voorgaande bericht over de fantastische service. Want zonder Ruud geen Tyros. Mijn contact t.a.z. van zowel in het verleden de Tyros 2, de Tyros 4 en nu de problemen met de softcase en de storing met de Tyros 5, wordt door Ruud zeer serieus opgepakt. Door zijn grote kennis en vaardigheden en heldere uitleg geeft hij vertrouwen. Oostendorp kan trots zijn dat hij zoveel kennis in huis heeft. En dit mag best wel eens extra genoemd worden. Overigens is het hele Tyros team altijd zeer service gericht.
Groetjes, Anneke

jos wispenninck Geplaatst - 13/04/2015 : 10:39:00
Service van Oostendorp is inderdaad uitstekend! Heel
recent nog mogen ondervinden.

TYROS 5 / MFC10 / Bose L1 Model 2 met Tonematch
stefan Geplaatst - 11/04/2015 : 18:35:01
inderdaad een heel mooi gebaar van die man of zaak.
nu weten we bij wie we moeten zijn voor hulp in deze materie ;-)
grt
omer Geplaatst - 11/04/2015 : 17:53:23
Kan ik ook van meespreken, zonder Oostendorp, geen Tyros 4, bedankt, Omer
micdo Geplaatst - 11/04/2015 : 15:42:51
Ben Ik helemaal met jullie eens

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Anneke Geplaatst - 11/04/2015 : 12:16:49
Inderdaad is de service van Oostendorp fantastisch. Dat mag best wel eens genoemd worden.
Groetjes, Anneke

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000