O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Bodyjohns |
Geplaatst - 22/06/2015 : 21:50:27 Wie helpt mij om iets te programmeren op mijn Multipads . Ik weet dat men iets van een paar maten kan maken op Audacity . En op usb opslaan , om dan nadien te gebruiken op mijn multipads . Op de handleiding staat daar niets van zeker of niet genoeg ? Graag had ik een website van een Demo ?
Groetjes John
|
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Bodyjohns |
Geplaatst - 27/06/2015 : 10:15:05 Dag Eddy ,
Hartelijk dank , het is gelukt .
Groetjes John |
eddy vanzee |
Geplaatst - 23/06/2015 : 16:29:59 Dag John, ik vermoed dat je wil gebruik maken van "Multipad Audio Link". Dit is vrij eenvoudig, ik zal proberen je op weg te helpen. Men kan gelijk welk opneembaar geluid (of bestaand audiofragment) gebruiken, op voorwaarde dat het in het formaat .wav 44.100 Hz 16 bit is opgeslagen. 1-laadt het audiofragment (via PC) op de USB-stick (.wav !!!) voer USB-stick in in Tyros (kopieer eventueel naar de Harde schijf van de Tyros5)
op TYROS : 2-op scherm druk knop "E" "Multipad" zeer waarschijnlijk is er al een standaard MPbank geladen of selecteer gelijk welke MPbank in de preset van Tyros 3-indien nodig druk op knop "8" (onder) onder scherm om in het menu terecht te komen waarin "AudioLink" staat (Menu 1 of 2) 4-druk op knop "6" (onder) "AudioLink"; je ziet nu een popup met de boodschap dat je geen audio aan midi MP kan linken en de vraag om een nieuwe Audio Link MP-bank te maken 5-druk op scherm op knop "G" "OK" Je ziet nu een scherm met 4 lege MP-locaties in de MP-bank (empty) 6-druk op het scherm op knop "A" naast "empty 1" om plaats de van de nieuwe audiolink in de MP-bank te selecteren; 7-navigeer naar de locatie van het betreffende audiobestand (.wav) dat je aan de MP wil linken (harde schijf of USB-stick) 8-selecteer dit audiobestand en druk op "exit" je ziet nu weer het scherm van de MP-bank en je ziet tevens dat het bestand op de gekozen plaats staat; desgewenst ken je onderaan het scherm de volumes nog aanpassen, standaard staat dit op 0 dB (dit is het luidst) 9-druk op het scherm op knop "I" "Save" en save de bank onder een bepaalde naam op de gewenste locatie 10-op de locatie > selecteer de zonet gemaakte MP-bank 11-druk op "Exit" je ziet nu in het hoofdscherm dat deze bank geladen is 12-druk op de blauwverlichte knop in de sectie "MultipadControl als je alles goed gedaan hebt hoor je nu het gewenste audiofragment. Succes! VrGr eddy
|