O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
mr. M.W. |
Geplaatst - 14/07/2015 : 15:41:00 HALLO,
Wanneer ik tijdens het spelen een MULTIPAD aanzet, bijvoorbeeld nummer 1 en ik doe daarna nummer 2 erbij, dan lukt het mij niet om nummer 1 uit te zetten en nummer 2 door te laten spelen. Ik druk dan eerst op STOP en zet dan snel nummer 2 weer aan, dit geeft echter geen mooie overgang. Bestaat de mogelijkheid om nummer 1 en 2 te laten spelen en dan alleen nummer 1 uit te zetten en nummer 2 door te laten spelen ?
Groet,
Mario |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
mr. M.W. |
Geplaatst - 14/07/2015 : 21:07:45 Bedankt weer, het is even een weet. Kon het niet in de handleiding vinden.
Groet,
Mario |
eddy vanzee |
Geplaatst - 14/07/2015 : 19:54:47 nog een andere manier om MP's te beheren, misschien gemakkelijker voor mensen die niet met midi en/of PC-progr. om kunnen gaan : neem de MP het gewenste aantal maten op in audio en maak er daarna MP met audiolink van. Men kan zelfs opeenvolgende MP's opnemen in één audiofile en daarna laten afspelen via MP audiolink of door gewoon de audio te starten via de HDrecorder/player-audiosectie. VrGr eddy
|
theplayer |
Geplaatst - 14/07/2015 : 17:22:29 Hallo Mario,
Ik heb geen Tyros bij de hand om het te proberen, maar druk nr 1 eens in en dan meteen op stop terwijl je nr 1 ingedrukt houdt. Ik dacht uit het hoofd dat nr2 dan gewoon doorgaat.
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |