O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
hotel135 |
Geplaatst - 16/08/2015 : 14:10:33 Hoe krijg je tekst bestanden aan een nummer gekoppeld zodat je de tekst kan mee lezen tijdens het spelen. Ik zie het wel op mijn USB stick staan als TEXT en gekopieerd, maar zie het terug in mijn display alleen met vreemde tekens ?!. Wie kan mij helpen, mijn dank alvast. Gr Herman |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
micdo |
Geplaatst - 17/08/2015 : 20:45:12 Oké Heman hier komt het. Het keyboard staat aan. de usb stick met het text bestand zit er in. Ik druk op de toets rechts naast het display " Lyrics/text" . Het scherm opend met Text aan de bovenzijde. we kiezen " text file " door op knop 5 naar beneden of boven te drukken, nu gaan we met de tap toetsen naar de opslag plaats. voor nu naar recht drukken tot we bij USB zijn aangekomen. ga daar naar je text file. Zie je je bestad dan druk je niet 1x maar 2x achter elkaar, nu zie je de text op je scherm. Om niet steeds dit te hoeven herhalen kunnen we hem nu opslaan in een registratie. zorg er dan voor dat bij group select TEXT staat aangevinkt.
laat je even weten of het gelukt is. Veel plezier er mee.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
micdo |
Geplaatst - 17/08/2015 : 19:56:06 Dag Herman, Als je het text bestand opent in kladblok op je pc zie je dan wel gewone text. Tekst verwerkers voegen een hoop toe en daar weet. De tyros weet daar geen raad mee.
Gr. Michel |
Edwin.Westra |
Geplaatst - 17/08/2015 : 19:54:18 Ik heb het volgende gevonden op de website van Laakies (ook een gebruiker op dit forum):
http://www.laakies.nl/pages/sub/3/7/Tekstbestanden.html
Ik hoop dat je er iets aan hebt. |
hotel135 |
Geplaatst - 17/08/2015 : 18:22:36 Sorry ik kom hier niet uit citaat: Oorspronkelijk geplaatst door micdo
Dit is terug te vinden op het forum door te zoeken naar " txt in tyros"
Gr. Michel
|
micdo |
Geplaatst - 17/08/2015 : 01:30:21 Dit is terug te vinden op het forum door te zoeken naar " txt in tyros"
Gr. Michel |