O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
h.garnier |
Geplaatst - 16/10/2015 : 19:30:01 https://youtu.be/rVVfyNKZ6PM
Een muzikale groet vanuit het zonnige zuiden
Henk |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 28/10/2015 : 12:02:50 Hallo allemaal, Gisteren midi2style gedownload. Echter te gecompliceerd om ff iets snel in elkaar te zetten. Dus toch maar een poging gewaagd zelf die style op de T5 te maken. Hier het eerste resultaat als style en als WAV Waar een wil en een Tyros is....
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
Heiko |
Geplaatst - 27/10/2015 : 02:29:49 Wat hij speelt dat hoor je. Drums en bas met losse noten, piano meer met accoorden. Probeer het eens, dan denk je: "Oh ja"..... Zelfs mij lukte het in één keer... Wat ik nu wil proberen is om van een zelfgemaakt stukje song (eigenlijk een soort begeleiding) om te zetten naar een style. Volgens mij is daar ooit iets over geschreven. Ik kan alleen niet zo snel vinden waar.
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
eddy vanzee |
Geplaatst - 26/10/2015 : 20:07:02 knap filmpje, jammer dat men niet ziet hoe de opnames ingespeeld worden. Moet men gewoon een akkoord aanslaan of moeten de noten daadwerkelijk ingespeeld worden ? VrGr eddy
|
Heiko |
Geplaatst - 26/10/2015 : 16:58:58 Dank je Henk voor dit filmpje. Super uitgelegd. Ik ga mij er zo ook even aan wagen! Grtzz, Heiko