O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
simonrina |
Geplaatst - 28/10/2015 : 21:36:54 Hallo allemaal wie kan me helpen met het volgende. Ik wil een intro en main variation onder 1 knop in de registratiebank opslaan. Dit is normaliter geen probleem maar de intro moet alle instrumenten laten horen en bij de main variation heb ik maar 1 instrument wat ik wil horen als de intro is afgelopen. Als ik deze twee opsla dan hoor ik de intro ook maar met beperkte instrumenten. Kan dit anders of wil ik nu teveel.
Groetjes |
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
simonrina |
Geplaatst - 03/11/2015 : 09:06:29 Bedankt voor het meedenken. Ik denk dat alle opties wel mogelijk zijn. Ik ga ze uitproberen. Wordt nog even knutselen.
Groetjes |
eddy vanzee |
Geplaatst - 31/10/2015 : 13:53:22 Neen Edwin ik vind dit nog zo gek niet, dat zou volgens mij wel een mogelijkheid kunnen zijn. Een MP wordt als ik het goed heb slechts met één instrument gemaakt, maar indien meer instrumenten nodig zou men het gewenste in audio kunnen opnemen (.wav) en er dan een MP-audiolink van maken. VrGr eddy |
Edwin.Westra |
Geplaatst - 30/10/2015 : 21:27:59 Is er geen mogelijkheid om dit via een multipad te doen, of roep ik nu iets geks? |
maartenb |
Geplaatst - 30/10/2015 : 13:47:06 Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk het wel. Je wist de sporen van de Main variatie die je niet nodig hebt.
Misschien kan je in Style Creator ook het volume van een spoor van een Main variatie op nul zetten.
Probeer maar.
Maarten |
simonrina |
Geplaatst - 30/10/2015 : 08:45:31 Bedankt Maarten voor je uitleg, ja optie 1 klopt. Je moet heel snel switsen (doe dit ook met pedaal. Maar geeft tot nu toe nog niet het gewenste resultaat) want voor je het weet is de main met alle instrumenten al weer actief en daarom was ik ook aan het kijken hoe het anders kan. Ik heb nog wel even een vraag. Bij optie B blijft de intro dan wel in takt?
Groetjes |
maartenb |
Geplaatst - 30/10/2015 : 08:06:45 Ik zie twee opties:
A) Je gebruikt twee registratieknoppen:
1) Intro met alle instrumenten 2) Main met één instrument
Je zult dan op precies het juiste moment de tweede registratieknop moeten selecteren. Als je hier geen handen voor vrij hebt, kun je een pedaal en Registratie Sequence gebruiken.
B) Je kopieert de style, zet bij Main de instrumenten uit op één na, en slaat de style op onder een andere naam. Als je deze style in je registratie zet, heb je maar een registratieknop nodig.
Als je later alsnog de Main met meerdere instrumenten nodig hebt, kun je in een andere registratie de oorspronkelijke style kiezen.
Maarten |
Heiko |
Geplaatst - 29/10/2015 : 22:47:44 Het is nu een beetje laat, maar morgenochtend ga ik even e.e.a uitproberen om te ontdekken wat je precies bedoelt. I'll be back...
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
simonrina |
Geplaatst - 29/10/2015 : 09:34:41 Ik heb een style gekocht voor de medley van André Hazes . ik heb zelf de volumemeters op 0 gezet en heb dan nog 1 instrument over, maar dat geldt dan ook voor de intr. Dit gebeurt volgens mij dan bij alle styles waar je een verandering in aanbrengt. Wissel ik van registratie dan staan de volumemeters weer goed. Ik heb het gevoel dat ik iets verwacht wat niet kan |
Heiko |
Geplaatst - 28/10/2015 : 23:35:08 Hoi Groetjes,
Kijk eens wat er met de waardes van de volumemeters gebeurd wanneer je van registratie wisselt. Welke style gebruik je en welk intro?
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |