O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Soneg |
Geplaatst - 12/11/2015 : 12:39:15 In duitsland heeft men speciale "masterclass"voor Tyros gebruikers .
http://de.yamaha.com/de/news_events/musical_instruments/tyros_master_class/
Dat lijkt mij nou leuk , als ze dat in nederland ook eens zouden organiseren .
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
stefan |
Geplaatst - 03/12/2015 : 21:52:46 Daar we dit ook niet hebben in België, heb ik zelf een club / Groep opgericht op Face Book. Waar ik dan ook workshop organiseer die dan specifiek is gericht op het helpen van de mensen met de bediening van hun tyros. Ik en mijn medewerker claimen zeker niet al de kennis te hebben en zijn ook enkel maar hobby matig bezig met de tyros maar op deze manier heb ik al vele mensen echt doelmatig kunnen helpen.
|
maartenb |
Geplaatst - 12/11/2015 : 15:16:28 Het lijkt in eerste instantie uitsluitend voor Duitsers en Oostenrijkers bedoeld te zijn.
Daarnaast moet je je eigen instrument meenemen.
Het duurt van 9:00 tot 18:00 en kost €100.
Bij inschrijving mag je drie van onderstaande onderwerpen aankruisen waarover je meer wilt weten:
- Speichern: Wie, warum und wo? (Registration/Style/Song)
- Mikrofon Set Ups und Vocal Harmony
- Voices spielen und bearbeiten
- Effekte, DSP, Real Distortion etc.
- Live-Betrieb und Bühnensound
- Steuerung und Kontrolle: Multipads, Pedale und Controller.
- Yamaha Expansion Manager: Software und andere Tools.
- Datenorganisation (Festplatte, USB & Back-Up)
|
Edwin.Westra |
Geplaatst - 12/11/2015 : 15:13:16 Allemaal leuk en aardig al die zogenaamde tripjes naar evenementen waar je uitleg kunt krijgen over je Tyros. Maar wat ik me nog steeds afvraag is: waar blijft onze beloofde Tyros5 uitleg DVD? En ja, ik weet dat je dan op een mailingslijst geplaatst dient te worden. Maar dit leek me de ideale plek om het nog maar eens 1x onder de aandacht te brengen...
Ben benieuwd. |
maartenb |
Geplaatst - 12/11/2015 : 15:06:32 Bedankt voor de tip, Arno! Frankfurt a.M. is 400km vanaf Utrecht. Of een uur vliegen vanaf Schiphol.
Briljant idee om dit een keer in Nederland te doen!
Bijvoorbeeld met Michel Voncken, Peter Baartmans of Bert Smorenburg. Of met Martin Harris of Ian House.
Ook zou ik graag eens babbelen met de ontwerper van de style engine Reinhold Pöhnl.
Misschien ga ik wel naar Frankfurt. Eens een nachtje over slapen. Wellicht zijn er meer die gaan?
Maarten |