O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 06/01/2016 : 12:06:40 Ik heb een electr gitaar op de kop kunnen tikken, en probeer via de aux-in te spelen. Dit lukt wel, maar kan ik de effecten van de T5 gebruiken via de aux-in?? Eddy Cafmeyer |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 07/01/2016 : 09:36:19 Dag Eddy, op 10 03 2015 reageerde ik in het onderwerp: "gitaar aansluiten op de T5" : "Heb onlangs een "Roland BOSS ME-80 Guitar Multiple Effects" pedalen-combinatie aangeschaft, magnifiek toestelletje, audio UIT, USB, USER, regelbaar op toestel zelf of via de PC (USB), honderden presets te downloaden via "Boss Studio" op internet, etc... Werkelijk tevreden over, veel veelzijdiger en gemakkelijker dan via Tyros, is natuurlijk ook speciaal voor gitaar".
Zo kan je perfecte gitaareffecten bekomen en toch de "mic" ingang van de Tyros gebruiken voor de microfoon. VrGr eddy |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 06/01/2016 : 23:00:54 Dank voor de nuttige reacties. Zo ken ik mijn Tyros terug beter. Eddy |
Aaad |
Geplaatst - 06/01/2016 : 21:51:34 Als je in de handleiding het blokdiagram van de DSP effecten bekijkt, zal je zien dat de AUX ingang OM het diagram heen loopt. Je moet de gitaar dus via de microfooningang laten lopen om van een DSP(DSP7) effect gebruik te kunnen maken.
Aad |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 06/01/2016 : 17:09:54 Ja, dat is inderdaad heel mooi. Maar wat als je de micro-ingang gebruikt voor de ...micro? Kan de gitaar met de Tyros-effecten echt niet via de Aux-in? Eddy |
maartenb |
Geplaatst - 06/01/2016 : 13:17:27 Het kan via de Mic ingang.
Hier een mooi voorbeeld hoe goed dat kan klinken.
Maarten |