O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Bodyjohns |
Geplaatst - 29/01/2016 : 14:44:07
Beste :ik heb hier songs staan op mijn T5 , die ik niet kan kop. of verplaatsen . Een song dat ik zelf ingespeeld heb en gesaved heb als Mid. File . Naast de titel staat er Prot . ( bedoeld als beschermd )
Ik had laatst een vriend op bezoek en wou hem geven , maar het ging niet . Help .....hi hi |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 31/01/2016 : 12:13:39 Je kan deze niet kopiëren, verplaatsen of opslaan. Je krijgt gewoon geen toegang.
Groeten, Wim |
richard001 |
Geplaatst - 31/01/2016 : 11:42:46 Misschien kun je proberen de protect status (alleen lezen) te verwijderen met behulp van een computer. Op de Tyros zelf lukt dat niet. Als je met een computer de harde schijf van de Tyros opent (Tyros starten met de Music Finder knop ingedrukt) dan kun je de "alleen lezen" status aanpassen. Windows: open in de verkenner de eigenschappen van de file en verwijder het vinkje bij "alleen lezen" MAC: open in de Finder de file met Toon Info en verwijder het vinkje bij "beveiligd".
Ik weet niet of het in jouw geval werkt, maar het is het proberen waard.
Gr. Richard
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 31/01/2016 : 10:42:20 Je kan van de midi ook een audio-backingtrack maken VrGr eddy |
tyro |
Geplaatst - 29/01/2016 : 20:26:09 Wanneer je deze prot. melding krijgt. Betekent dat je eerst een van de demo songs hebt geopend. En daarna je eigen song daarover heb opgenomen, maar de prot. blijft er in. Je zal een nieuwe song moeten maken. Een prot. song stuurt ook geen midi uit.
Groeten, Wim |
eddy vanzee |
Geplaatst - 29/01/2016 : 20:17:50 Kan een midifile beschermd zijn als deze zelf ingespeeld is ? Probeer eens of je via naam wijzigen de "prot"-vermelding niet kan verwijderen. Als dat niet lukt zou ik proberen de midifile op te nemen met een midisequencer op de PC. VrGr eddy |
laakies |
Geplaatst - 29/01/2016 : 19:24:23 Dan is dat een beveiligde midifile geweest, die kun je alleen maar op je eigen Tyros gebruiken.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Heiko |
Geplaatst - 29/01/2016 : 15:55:15 Upgrade: Linkje werkt nu wél.
Kijk eens bij Zoeken tik prot. in en zoek bij Tyros3 onderwerpen Misschien heb je er iets aan. Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |