O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 31/03/2016 : 14:39:42 Hoi allemaal,
Ik ben al een paar uur aan het stoeien met het volgende "probleem" Ik heb een song geprogrammeerd met 60'GuitarPop als begeleiding. Zoals je weet worden de drums niet meegenomen in de song, dus laat ik de song simultaan met de automatische begeleiding starten. Dit gaat prima. Alleen op het einde van de song begint de automaat weer opnieuw (sync start/stop knop gaat weer aan) Wat kan ik hier aan doen? Ik vermoed in de sysex van de song een regeltje (commando) verwijderen, ik weet alleen niet welke! Ik hoor graag van jullie. Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 31/03/2016 : 16:51:12 Hoi Richard,
Ben nog ff bezig geweest, een paar nootjes op het einde weggehaald. Nu kan ik i.d.d gewoon op syncstop of ending drukken en alles word keurig afgewerkt zoals de bedoeling was. Dank voor het meedenken. Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
richard001 |
Geplaatst - 31/03/2016 : 15:29:05 Hallo Heiko,
Misschien lukt het als je tijdens het spelen de knop SYNC STOP indrukt. Als de song stopt, stopt de style ook.
gr, Richard
|
|
|