O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 13/07/2016 : 12:25:14 Hallo allemaal,
Ik heb nu een aantal nummers in mijn repertoire opgenomen waarbij ik geen gebruik maak van midi/songs, alleen met een style. Tijdens het oefenen viel me op dat de vocal harmony blijft doorklinken, ook wanneer ik geen accoord aan sla. Is dit zo in te stellen dat de VH stopt wanneer ik geen accoord indruk? Grtzz, Heiko
Niemand?? Allemaal op vakantie of te druk met Tyros 6???
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 21/07/2016 : 05:27:43 Hoi Richard, Bedankt voor jouw antwoord.Het wisselen van registratie zou i.d.d een mogelijkheid kunnen zijn ware het niet dat ik de VH daarvoor veel te vaak aan en uit moet zetten, bv de eerste twee woorden van een zin VH uit, daarna weer aan , enz, enz. Dat gaat (zeker bij mij) menig keer fout. Ik had gehoopt dat je ergens een instelling had om de VH te activeren wanneer je een accoord pakt. Nu ben ik dus genoodzaakt om een midifile te maken en live mee te spelen, dan werkt het namelijk wél. Toch hartelijk dank voor jouw advies, het had kunnen werken wanneer ik wat handiger was met knopje aan knopje uit... Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
richard001 |
Geplaatst - 20/07/2016 : 17:45:45 Hallo Heiko,
Ik ben net van vakantie terug, dus kon ik even kijken tegen welk probleem jij bent opgelopen.
Zolang een style loopt is ook de VH actief. De VH stopt alleen als de style stopt of als je de VH zelf handmatig uitzet.
Omdat alle VH settings in een registratie kunnen worden opgeslagen zou je nog kunnen kijken of je daar iets mee kunt. Als je bijvoorbeeld registratiebank 1 gebruikt voor "VH aan" en registratiebank 2 voor "VH uit", dan zou je met een pedaal tijdens het spelen kunnen wisselen.
Vr.gr,
Richard |
|
|