O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 04/11/2016 : 10:54:54 hallo muziekvrienden,ik maak soms op mijn t5 zelf multipads meestal via het klavier!! nu is mijn vraag :kan ik ook een stuk van audio(mp3) opslaan in een multipad??groetjes ROMANTIKO |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 07/11/2016 : 13:48:58 hoi Stefan het is restaurant DEN HUZAAR VLAMINGSTRAAT 36 BRUGGE(dicht bij de grote markt) iedere zondag van 12u tot 15u en van 19u tot 22u!! groetjes RIKO |
stefan |
Geplaatst - 05/11/2016 : 15:24:49 ja inderdaad we zullen er eens werk moeten van maken he stuur me anders eens het adres door van de zaak waar je gaat spelen. mvg
https://www.youtube.com/channel/UCVKd-ypaby7U6GRhfXx__fA/videos |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 05/11/2016 : 13:29:26 bedankt Stefan,ja audacity heb ik ,leuk je nog eens te horen(zien) ,wanneer kom je nog eens af?? Ik speel nog steeds iedere zondagmiddag en avond in brugge ,nog tot eind 2016! dan efkes een maand naar Spanje! groetjes RIKO |
stefan |
Geplaatst - 04/11/2016 : 20:57:45 er zijn genoeg programma's waar je van mp3 rechtstreeks naar wav kan converteren audacity is er een van en met deze kan je zelfs direct knippen zodat je dan maar enkel het gedeelte overhoudt dat je zou willen in je MP |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 04/11/2016 : 14:46:33 ok Maarten vriendelijk bedankt voor de uitleg,als ik het goed begrijp moet ik van de audio eerst een wave maken!!groetjes ROMANTIKO |
maartenb |
Geplaatst - 04/11/2016 : 13:15:43 Je kunt audio in .wav format opslaan in een multipad, door een audio multipad te maken. Je kunt geen MP3 in een multipad zetten.
Zodra je een MP aanmaakt als audio, kun je alle vier de knoppen uitsluitend gebruiken om audio bestanden aan te linken. Je kunt dus niet audio onder de ene knop en MIDI onder de andere knop hebben.
Wil je dat wel, dan zul je een eigen voice moeten maken met YEM, waarbij bijv. onder de C het audio bestand komt. Deze kun je dan wel gebruiken in een MIDI MP.
Maarten |