O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
stefan |
Geplaatst - 05/11/2016 : 16:00:05 Hallo allemaal, Ik kom er niet echt uit; voor de song Happy Christmass ( war is over) ben ik op zoek naar een goede style die in de preset zitten op de tyros. zelf heb ik de chart ballad ; Soul R&B en Epic ballad gevonden waarbij ik denk die hebben mogelijkheden maar ben er nog niet zo uiterst tevreden mee. Vandaar mijn vraag of jullie soms suggesties hebben van style voor deze song mvg |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
stefan |
Geplaatst - 01/12/2016 : 20:05:12 Ieder heeft inderdaad zin eigen smaak en voorliefde eddy en dat maakt dat eenzelfde song toch wordt benaderd en gespeelt wordt in en uit een ander visie en beleving en dat is het leuke aan dit gegeven. En romantico bedankt voor je complimentje ;-) grt |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 30/11/2016 : 16:06:27 hoi STEFAN,dit heb je weer mooi gespeeld,!!groetjes van RIKO uit Jabbeke |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 30/11/2016 : 09:42:21 Ik speel dit altijd met ScandSlowRock (Entertainer-bank nr 033) tempo 55, maar dat is het mooie aan muziek: ieder heeft eigen smaak, Eddy
|
stefan |
Geplaatst - 29/11/2016 : 19:17:20 styn, bedankt voor je suggestie maar ik heb deze echter niet gebruikt in plaats daarvan ben ik gegaan voor de presetstyle: pop gtr ballad. hier onder heb je de link waar je het resultaat kunt beluisteren. ;-) hier heb ik iets anders willen brengen.
https://www.youtube.com/watch?v=XkJILBBGn9k
|
stefan |
Geplaatst - 07/11/2016 : 19:54:45 bedankt styn ik ga dit zeker bekijken grt |
stijn |
Geplaatst - 06/11/2016 : 14:10:32 Ik had je verzoek wel begrepen. Daarom dat ik er 2 Registraties heb bijgestoken die interne Tyros Styles gebruiken, namelijk een ChristmasWaltz en een SchlagerWaltz.
De Registratie "Happy Christmas War Is Over.S650.RGT" is zelfs helemaal uitgewerkt, heeft 8 settings; 1st Vers, 2nd Vers, Chorus, 3rd Verse, Chorus, 1st Verse Repeat, 2nd Verse Repeat en Chorus End.
Mvg, Stijn
PS: de Styles 'Worship6-8' en 'AcousticBallad' worden er ook voor gebruikt. |
stefan |
Geplaatst - 06/11/2016 : 13:04:14 bedankt stijn, voor je suggestie hierbij. Echter wil ik enkel werken met de originele styles uit de tyros. De tyros is zo een instrument om u tegen te zeggen en er zitten veel mogelijkheden in we moeten enkel de moeite nemen om het eruit te halen :-)
dus graag indien mogelijk enkel originele styles suggesties uit de tyros zou een grote hulp zijn ;-) mvg |
stijn |
Geplaatst - 06/11/2016 : 12:09:05 Stefan, Hier heb je enkele Registraties en een Style. Misschien heb je er wat aan? https://www.dropbox.com/s/6mymv1w96t1nc21/Happy%20Christma%20War%20is%20Over.rar?dl=0
En bij www.keyboardsoftware.nl kan je het complete pack aanschaffen; Style, Midi, MPads + Bladmuziek, voor € 6,95. Daar heb ik al heel wat leuke sets gekocht; allemaal op en top, helemaal af. Mvg, Stijn.
PS: een reactie achteraf zou fijn zijn. |