O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tyrooster |
Geplaatst - 15/11/2016 : 14:49:37 Beste muziekvrienden. Bij de audiorecording in de multtrack worden de opgenomen bestanden bewaard met blijkbaar de extensie .AUD Waarschijnlijk blijven alle, (ook overschreven of verloren) tracks bewaard op de harde schijf in de map AUDIOREC.ROOT Deze map is niet zichtbaar als je de harde schijf met de computer zichtbaar maakt.
Wie helpt mij om deze bestanden toch zichtbaar te maken en te kunnen gebruiken. Bij de T4 kon ik ze in een sequencer gebruiken nadat ik alleen de extensie veranderd had. Ik kon daar meerdere zangstemmen achtereenvolgens opnemen en daarna mixen. Met de T5 moet dat dan toch ook kunnen?
Jaap Tyros54fun |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tyrooster |
Geplaatst - 16/11/2016 : 09:45:01 Hallo Toine, en anderen
Dank voor je reactie. Nu wordt het een computeritem, en feitelijk geen T5 probleem. Ik heb een iMac en daar is alles anders. EUREKA!
Het blijkt dat als ik de zoekopdracht ".AUD" geef terwijl ik de harde schijf van de T5 heb geopend dat hij alle bestanden als mappen weergeeft. Daar blijkt dat de T5 de hele historie bewaart. Alle oude tracks die zijn overschreven hebben de extensie .ubk maar lijken in feite .wav bestanden te zijn. Extensie wijzigen en invoeren in in mijn geval GarageBand
Dank voor je hulp, ik moest even een zet in de goede richting hebben. Jaap Tyros54fun |
laakies |
Geplaatst - 15/11/2016 : 20:31:59 @Jaap,
Je computer instellen dat hij ook verborgen bestanden weergeeft.
Gr Toine
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 PA: 2 x LD-Systems Maui 5 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |