O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Bodyjohns |
Geplaatst - 16/11/2016 : 20:56:19 Beste Lotgenoten (grapje ) Op mijn Tyros 5 ben ik als volgt te werk gegaan .
Ik heb een heel repertoire gemaakt om te gaan spelen .
Ik heb verschillende mappen met alle soorten dansen en ritmes :
Tango's ,Bolero's , marsen , slows , en noem maar op . Gemaakt voor mijn
optredens . Zoals u weet heb ik twee usb poorten . USB 1 is de originele data .
die ik trouwens ook op de HD heb . De data van usb 1 heb ik nu
gekopieerd naar usb 2 .Als ik de usb 2 alleen gebruik wat de
bedoeling is . Zo dat ik een Bac up heb . Toont hij de ritmes en de
songs en de mp 3 en midifiles niet .Ze staan wel op de display. maar
wil ze niet afspelen ?( blanko blad )
Waar ligt mijn fout , als u weet wat ik bedoel ?
Of is er iets aan mijn Tyros ?
Groetjes John |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 17/11/2016 : 19:58:19 John, "RPG"bestand is een programeerbestand (Wikipedia) zal zeker niet herkend worden door Tyros, is het werkelijk "RPG" of is het "RGT" ? Je hebt nog niet op mijn vraag geantwoord in mijn eerste reactie. Ik begrijp echter niet hoe simpel kopiëren een MP3-bestand in een ander bestand zou omzetten. VrGr eddy |
Bodyjohns |
Geplaatst - 17/11/2016 : 15:45:20 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bodyjohns
Laakies en Eddy
Beste ik vind het niet hé , ik heb uw web geopend en daar staat klaar en duidelijk wat ik moet doen . om een bestand te openen . Het gaat , uitgenomen met mp3's . Ik heb een usb 1 waarmee ik mijn mp3's kan openen . Als ik een backup maak van usb 1 op usb 2 kan ik de mp3's niet openen . zo dus usb 1 kan ik alles openen . EN NU ..........usb 2 alleen in de Tyros 5 kan ik geen mp3 's openen ....wel als ik usb 1 er bij steek in de tweede poort .
Als ik op mijn PC kijk naar mijn mp3 bestanden zie ik RPG bestand ?
Komt het daardoor ?
Groetjes John
|
Bodyjohns |
Geplaatst - 17/11/2016 : 15:40:50 Laakies
Beste ik vind het niet hé , ik heb uw web geopend en daar staat klaar en duidelijk wat ik moet doen . om een bestand te openen . Het gaat , uitgenomen met mp3's . Ik heb een usb 1 waarmee ik mijn mp3's kan openen . Als ik een backup maak van usb 1 op usb 2 kan ik de mp3's niet openen . zo dus usb 1 kan ik alles openen . EN NU ..........usb 2 alleen in de Tyros 5 kan ik geen mp3 's openen ....wel als ik usb 1 er bij steek in de tweede poort .
Als ik op mijn PC kijk naar mijn mp3 bestanden zie ik RPG bestand ?
Komt het daardoor ?
Groetjes John |
eddy vanzee |
Geplaatst - 17/11/2016 : 11:20:11 Hallo John, benader je de gegevens via registraties ? Zo "ja", moet je altijd via de gegevensdrager (HDD, USB, User) werken waarop (waarnaar) alle benodigde items (style, song,...) geschreven zijn. Deze gegevensdrager (USB-Stick) moet tevens ingestoken worden op dezelfde poort waar hij waar hij stak bij het maken van de registraties. VrGr eddy |
laakies |
Geplaatst - 16/11/2016 : 21:20:38 Hoi John,
lees dit maar eens door ik denk dat je dan op de goede weg komt.... http://www.laakies.nl/pages/sub/3/29/Bestanden_Gebruiken.html
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 PA: 2 x LD-Systems Maui 5 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |