O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
muiderzand |
Geplaatst - 30/12/2024 : 12:11:08 Hallo Wanneer ik een style kies en ACMP en OTS aanzet, veranderd de begeleiding niet mee wanneer ik "style variation" gebruik ?
Iemand een oplossing ?
Gr en dank
Jack
PS: ben het instrument ah ontdekken en nieuw op dit forum.
JZijlstra |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
muiderzand |
Geplaatst - 31/12/2024 : 09:02:57 Heiko en The Player bedankt voor jullie bijdrage, zal ah registreren gaan :) Een gezond en muzikaal 2025 ! Groet Jack
JZijlstra |
theplayer |
Geplaatst - 30/12/2024 : 20:46:53 Hallo Jack,
Dat klopt helemaal. Bij alle OTS'n staat left uit. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Heiko |
Geplaatst - 30/12/2024 : 19:06:02 Misschien dat iemand anders een betere technische oplossing/uitleg kan geven, maar je kunt het probleem verhelpen door een registratie te maken, waarin left aan staat. Eerlijk gezegd maak ik geen gebruik van OTS, ik kies liever mijn instrumenten zelf.
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
muiderzand |
Geplaatst - 30/12/2024 : 16:23:20 Hoi Heiko,
Dank voor je snelle reactie.
Ik zal even stap voor stap uitleggen wat ik bedoel. ACMP staat aan kies Pop Cha Cha sync start left en right 1 branden variaties prima OTS aan, Left part gaat uit als ik een van de OTS kies.
Beetje duidelijk ??
'k Hoor graag
Gr
Jack
JZijlstra |
Heiko |
Geplaatst - 30/12/2024 : 13:33:19 Hoi Jack, Welkom op dit forum. Ik ben blij dat ik nog een medebezitter van de Tyros5 tegen kom! Wat betreft jouw vraag: Niet alle begeleidingen zijn erg verschillend. Probeer bv eens PopChaCha van de map Latin. Daar hoor je heel duidelijk de 4 verschillende variaties. Laat maar even weten of het gelukt is grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |