O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
mertin jasper |
Geplaatst - 07/09/2025 : 11:23:30 hallo allemaal een vraag? als ik een nieuwe registratie maak van een bepaalde stijl . dan sla ik dan op perfect niks aan de hand. tot dat een weekje verder ben is mijn stijl weg maar de voice is er nog wel wat mis ik of doe verkeerd . groetjes |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 07/09/2025 : 23:20:56 Een registratie(bank) moet je óók nog SAVEN naar de 'drive'. Het alleen opslaan met de MEMORY knop is niet voldoende. |
mertin jasper |
Geplaatst - 07/09/2025 : 20:18:12 hoi aller eerst het is externe stijl zonder voice die maak ik zelf aan naar mijn smaak . daarna als ik dat heb ga ik dat vast leggen in mijn registratie.
ik wil ff met jullie bevindingen aan de slag . gaat me het niet lukken dan kom ik hier op terug. dank voor jullie hulp.
groet |
theplayer |
Geplaatst - 07/09/2025 : 17:32:54 Of style staat niet aangevinkt. Als je op memory drukt kun je kiezen wat er allemaal meegesaved moet worden. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 07/09/2025 : 14:21:32 Wat zou kunnen de reden zijn: de style is van plaats veranderd of heeft een andere naam gekregen? (ingeval het een externe style is) |