O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
waco103 |
Geplaatst - 24/10/2019 : 21:51:51 Hallo mensen,
ik probeer het toch maar, kan iemand mij helpen aan een Nederlandse handleiding ( de Engelse heb ik al hoor). En ook ben ik al in het bezit van het pa4x werkboek, maar de handleiding is toch ook wel makkelijk. Ik hoor het wel.
Groet, Waco103 |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bensel |
Geplaatst - 25/10/2019 : 22:17:56 Hoi Herm,
Ik denk toch dat we het over het zelfde boek hebben. Het Nederlandse boek dat ik bedoel is ooit uitgegeven door de PAX club Nederland.
Groeten Ben
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
waco103 |
Geplaatst - 25/10/2019 : 21:57:52 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door waco103
Hallo mensen,
ik probeer het toch maar, kan iemand mij helpen aan een Nederlandse handleiding ( de Engelse heb ik al hoor). En ook ben ik al in het bezit van het pa4x werkboek, maar de handleiding is toch ook wel makkelijk. Ik hoor het wel.
Groet, Waco103
Hallo Ben, volgens mij niet want deze telt maar 127 blz en is in het Nederlands. |
bensel |
Geplaatst - 24/10/2019 : 23:37:44 Hoi Herm,
Voor zover ik weet bestaat er geen Nederlandstalige handleiding van de 4X.
Er bestaat sinds kort wel een PA4X Musikant Praxishandbuch. Ook zeer bruikbaar voor de 4X International. Maar het is wel een Duitstalig boek.
Ik neem aan dat je met het pa4x werkboek het Pa4X workshopboek 2017 bedoelt. Correct ?
Groeten Ben
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |