Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa3X gerelateerde onderwerpen
 Sequenzer Korg MicorArranger

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
J. Wijnandts Geplaatst - 26/01/2016 : 15:07:26
Sinds anderhalf jaar heb ik een Korg Microarranger. Prachtig geluid, prima ding maar....... Voor mij behoorlijk lastig te doorgronden. Ik heb al heel lang een Roland E300 en maak veel gebruik van de 16 sporen sequenzer om mijn eenmansorkest te kunnen spelen. Dus spoor voor spoor stapelen.
Volgens de omschrijving heeft de Korg Microarranger zelfs twee keer een 16 sporen sequenzer maar het is mij nog niet gelukt hier iets mee te kunnen doen. Het is mij absoluut een raadsel hoe hier mee om te gaan. Na veel proberen is het me uiteindelijk wel gelukt een song op een kaartje op te nemen en later weer af te spelen. Ik heb zelfs een Bosch BR80 8 sporen geluidsrecorder er bij aangeschaft om toch iets te kunnen. Een nadeel is ook het ontbreken van een nederlandse handleiding. Kan iemand mij op weg helpen?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000