Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 PA4X forumonderwerp?

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
maartenb Geplaatst - 25/02/2016 : 12:01:32
Beste Moderators,

Niet dat ik zelf een Korg PA4X heb, maar het valt me op dat er wel een onderwerp is voor de PA3X, maar niet voor de PA4X.

Misschien handig die aan te maken?


Maarten
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
peter heyt Geplaatst - 27/08/2016 : 13:42:58
Hallo Ton, dank voor je tip! Ik ga dan ook eens kijken of die samples het kopen waard zijn. Zou geweldig wezen. Bewerk je die samples in je daw of in de pa4x zelf?
ton Wouters Geplaatst - 06/06/2016 : 17:42:59
Ik heb Sins december mijn Pa4x,als je er echt mee gaat weken dan klinkt hij echt te gek en over een grootte PA super vet. Het min punt bij de PA4x is de drums, bij Ketron en Yamaha Tyros 5 is dit beter. Maar nu komt het, als je Dynamix audio samples gebruikt dan verslaat de korg ook de Ketron en de Tyros 5. Ik gebruik de moderne drumkits nu een tijdje, en het is echt te gek. Je kan ook zelf te gekke drumkits samenstellen, door b.v. een drumkit te gebruiken van de Pa4x ,maar de snaredrums te gebruiken van Dynamix audio, deze zijn vele malen beter als die van de Korg. Het is een goede toevoeging voor de PA 4X, en je hebt veel betere drumsets.

Ton.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000