Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Meerdere muziekinstrumenten opnemen via mengpaneel

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
The music maker Geplaatst - 29/08/2017 : 17:43:40
Hallo allemaal

Ik heb een vraag over het opnemen van de tyros. Ik heb een band opstelling staan met verschillende muziekinstrumenten. Zowel 2 gitaren 1 bas gitaar de tyros 2 een drumstel en een paar microfoons . Dit word allemaal naar een power mixer toegestuurd de Yamaha dmx 640 nu is mijn vraag Of ik het main out signaal van de mixer door kan sturen naar de tyros en dit dan kan opnemen . Waar ik mee zit is dat dan de tyros zijn eigen geluid opneemt en het geluid wat dan via het mengpaneel komt opneemt. Als ik de tyros losmaakt van het mengpaneel zou ik alle instrumenten wel op kunnen nemen via de line in alleen gaat dan het geluid niet via de power mixer en dat moet juist wel omdat ik anders geen geluid heb via de pa set

Ik hoop dat jullie het zo een beetje begrijpen
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
maartenb Geplaatst - 31/08/2017 : 11:45:40
Welkom op dit forum!

Ik neem aan dat je de EMX 640 bedoelt?

Voor zover ik weet kun je met een Tyros niet van een externe bron opnemen terwijl je je eigen spel niet opneemt. Anders gezegd, als je opneemt met de ingebouwde Tyros audio recorder, neem je zowel je eigen spel op als audio dat extern binnen komt.

Om welke Tyros gaat het? Want er staat me iets van bij dat er een Tyros model is dat geen aux in kan opnemen. Er is vast iemand op dit forum die dat weet.

Het handigst lijkt mij om het signaal uit de EMX 640 op te nemen met een digitale recorder.


Maarten

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000