Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Italian piano

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 05/04/2018 : 17:21:26
Goedenavond
Help ben mijn italian piano kwijt!
Best of korgset
Pax4int musikant
Pax4 musikantplus
Pax4 musikant midi 24
Zit di allemaal niet bij! En een vraagje als jebij leacy/gm/ enz ben hoe kan je die geluiden dan gebruiken, zitten zulke mooie bij maar als je daar in bent! Kan je het keyboard niet meer instellen Alles is uit, je kan het ook niet opslaan vr bedankt alvast voor het antwoord grtz ryta
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
ton Wouters Geplaatst - 16/04/2018 : 15:15:28
Normaal kan dit niet gebeuren,ik denk dat je iets heb ingeladen op de plaats waar de piano stond. Maar je kan de V2 gewoon weer er nieuw in zetten dan heb je hem weer, wel alles wat je niet kwijt wilt op een USB zetten. Maar je kan kijken of hij de samples nog in het geheugen hebt staan, dan kan je ook alleen deze piano inladen.
rita Geplaatst - 12/04/2018 : 15:56:26
Heel vreemd
rita Geplaatst - 12/04/2018 : 15:55:08
Goedemiddag
Ja hij is geupdated, en ik had hem maar hij is echt weg ik heb gekeken overal in maar ik zie hem echt niet, het is geen ramp, maar toch vreemd grtz ryta bedankt voor reactie
QuiRobinez Geplaatst - 09/04/2018 : 15:03:59
Je kunt in principe de italian piano niet kwijtraken, die zit in het beschermde gedeelte van de factory sounds, dit kan alleen indien je bewust hier het slotje vanaf haalt en dan andere sounds hierin laadt. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

De Italian piano krijg je als je je Pa4x geupgrade naar minimaal OS 2.0 hebt. Dan staat die in de factory tab - de piano subtab en dan de tweede geloof ik.



citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Goedenavond
Help ben mijn italian piano kwijt!
Best of korgset
Pax4int musikant
Pax4 musikantplus
Pax4 musikant midi 24
Zit di allemaal niet bij! En een vraagje als jebij leacy/gm/ enz ben hoe kan je die geluiden dan gebruiken, zitten zulke mooie bij maar als je daar in bent! Kan je het keyboard niet meer instellen Alles is uit, je kan het ook niet opslaan vr bedankt alvast voor het antwoord grtz ryta


Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000