Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Registratieprobleem

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Ruud Bennis Geplaatst - 19/06/2018 : 21:12:23
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom op mijn Tyros 4. Als ik een nummer speel via een bepaalde registratie en ik wil daarna een ander nummer spelen dat ik als een registratie heb opgeslagen, dan gebeurt het vaak dat wel de voices veranderen en kloppen, maar de style en multipad veranderen niet mee. Ik heb dan de juiste klanken bij right 1/2/3 maar de style en mp van het vorige nummer.Hoe zou dat kunnen?
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 19/06/2018 : 22:54:57
Dan kan de Tyros de style en MP niet vinden. Dit gebeurt meestal als een registratie gemaakt wordt welke verwijst naar een USB stick, die niet (meer) in de Tyros gestoken is.
Zet daarom ALLES (styles, voices, midis, MP3's etc) op de harddisk in een goed opgezette structuur.
Vermijd daarna het verplaatsen van bestanden, zodat de 'paden' naar files identiek blijven.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000