Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa3X gerelateerde onderwerpen
 Goede handleiding 'Hoe styles op Pa2X/Pa3X maken'

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
xander Geplaatst - 07/05/2012 : 10:07:12
Ik heb reeds 2.5 jaar een Pa2x Pro en sinds kort een Pa3x (overgekocht van een bekend forumlid hier) in het bezit. De Pa2x gebruikte ik voornamelijk om Midi bestanden mee te laten spelen. Pas sinds dat ik de Pa3x heb wil ik met de styles aan de gang en ben ik mij in het keyboard gaan verdiepen.

Wie kent er een goede handleiding/website/video waarin wordt uitgelegd hoe je zelf styles kunt maken of aanpassen. Ik vind de handleiding hierin iets te mager.

Misschien dat iemand mij dat (evt tegen een kleine vergoeding) uit kan leggen? Ik kom graag langs.

Groeten,
Xander

Korg Pa3x-76, Kronos 76, Pa2x pro & M3
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Marc2 Geplaatst - 28/07/2016 : 08:12:24
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xander

Ik heb reeds 2.5 jaar een Pa2x Pro en sinds kort een Pa3x (overgekocht van een bekend forumlid hier) in het bezit. De Pa2x gebruikte ik voornamelijk om Midi bestanden mee te laten spelen. Pas sinds dat ik de Pa3x heb wil ik met de styles aan de gang en ben ik mij in het keyboard gaan verdiepen.

Wie kent er een goede handleiding/website/video waarin wordt uitgelegd hoe je zelf styles kunt maken of aanpassen. Ik vind de handleiding hierin iets te mager.

Misschien dat iemand mij dat (evt tegen een kleine vergoeding) uit kan leggen? Ik kom graag langs.

Groeten,
Xander

Korg Pa3x-76, Kronos 76, Pa2x pro & M3



Marc2
migui27 Geplaatst - 15/03/2014 : 02:57:03
hi xander heb een vraag is het gelukt met hoe je styles kan maken op de pa3? want ik zoek ook hoe het moet
alvast bedankt
miguel

migui

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000