Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Mooie hoes voor de T5/76

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
guus Geplaatst - 15/04/2014 : 20:35:29
Mooie hoes hoor past precies, bedankt.
Wie heeft Hem nu ook binnen.

Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. Tyros 5/76 2xL1 bose compact
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
omer Geplaatst - 10/06/2014 : 17:08:02
Aan Ruud, zet een punt achter dit onnozel gedoe. Ik heb reeds eerder gemeld dat dit forum beter verdient, Omer
Coenraad Geplaatst - 10/06/2014 : 15:56:47
Hoi iedereen,

als je Tyros in de kamer staat en er kinderen in de buurt zijn, zal het maar gebeuren dat er drinken wordt geknoeid.
Zo'n hoes doet dan toch wel zijn werk.
Ik heb veel met computers gewerkt en zo'n ongelukje zit in een klein hoekje.
Misschien net het hoekje bij de Tyros.
Ik heb mijn hoes net gekregen en ben er weer zeer blij mee.

Coenraad
Hanswiel Geplaatst - 10/06/2014 : 09:35:37
Hoi,

Ik zeur niet als ik zeg dat Vlaamse uitdrukkingen er bij mij ingaan als Deventer koek?

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:www.tognog-music.nl
bonfire Geplaatst - 09/06/2014 : 22:53:48
fairware...ik dacht preien hetzelfde toen ik zag dat er weer gepost was op dit item....wat een gezeur
maar ja ...heb al vaker gemerkt dat er hier enigen zitten die net zo kunnen zagen als een vlaamse vrouw!en die kunnen toch een pakske zagen!!!!! :-):):-)
Fairware Geplaatst - 09/06/2014 : 13:39:17
Wat een gezeur over deze hoes zeg.
Hier begrijp ik niets van. Je gebruikt hem of je gebruikt hem niet.
Dit is gewoon een extra service van Oostendorp. Zeker een gegeven paard niet ……
Om het te vergelijken met een TV vind ik nogal wat. Op de Tyros zitten veel meer knoppen die stof gevoelig zijn.
Ik gebruik de hoes en hoef ook niet perse te tonen wat ik in de huiskamer heb staan.

Gr Fred
laakies Geplaatst - 08/06/2014 : 17:03:04
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransonline

Begrijp nog altijd niet goed waarom je je mooie Tyros laat verdwijnen onder een wat saaie hoes.

Een mooie service van Oostendorp, daarover geen enkele twijfel, ik bezit zelf ook een Tyros 4 hoes.

Maar doe je ook een hoes over je TV, Stereo, PC enz. als je die even niet gebruikt?

Groetjes,
Frans


Hier sluit ik me bij aan.

De Tyros staat bij mij in de woonkamer, ziet er niet uit met een stofhoes, en als ik wil spelen dan moet ik eerst alles eraf halen, en dan weer overheen doen.... no way hier. geen gehannes allemaal

Zowel mijn vrouw als ik vind dat lelijk, dan maar een schoonmaakbeurt van een paar tientjes als dat nodig moest zijn. tegen die tijd staat de T6 weer voor de deur

Maar ieder zijn smaak daar valt gelukkig niet over te twisten

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Anneke Geplaatst - 08/06/2014 : 12:13:56
Bedankt voor de mooie stofhoes.Ik ben er blij mee.
Groetjes Anneke
PieteMan Geplaatst - 07/06/2014 : 23:26:12
@fransonline

Computer, tv enz... zijn wat makkelijker stofvrij te maken.
Stof op/in een keyboard wat lastiger door de vele toetsen en knoppen.
Vooral in ruimten waar gerookt word.
Nicotineaanslag is plakkerig en stof hecht zich daar heerlijk op.



Groet
Piet eMan
fransonline Geplaatst - 07/06/2014 : 22:40:52
Begrijp nog altijd niet goed waarom je je mooie Tyros laat verdwijnen onder een wat saaie hoes.

Een mooie service van Oostendorp, daarover geen enkele twijfel, ik bezit zelf ook een Tyros 4 hoes.

Maar doe je ook een hoes over je TV, Stereo, PC enz. als je die even niet gebruikt?

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
guyske Geplaatst - 07/06/2014 : 18:13:04
Hoes ontvangen,daar is duidelijk over nagedacht.

Bedankt.

Tyros 5 - 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m,
Fairware Geplaatst - 09/05/2014 : 14:37:09
Ik sluit me hier bij aan. Ook hier is de mooie hoes binnen.
Zeer goede service … firm. Oostendorp. Bedankt.

Gr Fred
Tyros5frans Geplaatst - 09/05/2014 : 13:50:31
Hoera.

Hoera hij is net binnen gekomen voor mijn T5 61.
Even de naadjes er uit strijken met de bout (voorzichtig) en hij kan op mijn T5.
Hoera,hoera.
Oostendorp bedankt.
M.V.G. Frans
hendri Geplaatst - 08/05/2014 : 23:12:34
Wat een prachtige stofhoes toch een stof kan doen opwaaien.
Ik wil er geen misverstanden over laten bestaan dat Toine veel positieve bijdragen levert op dit forum en dat dit ook door mij zeer gewaardeerd wordt. Dat heb ik Toine ook geschreven. Toine en ik hebben in diverse PM`s over en weer toch onze waardering voor elkaar uitgesproken. Toine en ik zijn tevens mans genoeg geschillen zelf op te lossen, daar hebben we beslist geen anderen bij nodig. We hebben ons geschil op een prettige manier en met alle respect voor elkaar opgelost. Zo dat moest toch even worden gezegd. Over tot de orde van de dag en dat is toch onze hobby die muziek heet.
Oh ja Toine als ik in Brabant ben, gaan we zoals afgesproken zeker samen een pintje pakken.

Groetjes Hendri.



simonrina Geplaatst - 08/05/2014 : 21:40:31
Hè Omer ben het helemaal met je eens. Jeee zeg wat een gezeur over die stofhoes. De kleur, het stofje, handig of niet handig. Er zijn al 4 pagina's over dit onderwerp gevuld. Het lijkt wel of het om iets belangrijks gaat. Ik ben erg blij met mijn hoes. De service die Oostendorp geeft vind ik super. Bij het kopen van de tyros 4 (die ik niet bij Oostendorp heb gekocht) heb ik nooit wat gekregen. Zo kan het dus ook. Dus mensen stop met klagen en laat het forum waar het voor bedoeld is..... Elkaar helpen om met plezier muziek te maken.
Oostendorp ga zo door ik vind het top!!!!!!!!!!
omer Geplaatst - 08/05/2014 : 16:52:38
Geniet van uw Tyros en zeur niet over elk ding wat je niet aanstaat. Het forum is precies een Klaagmuur. Met andere woorden, hou het bij muziek maken en geniet ervan, Omer

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000