Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 opvolger T5

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
bonfire Geplaatst - 09/02/2017 : 10:55:31
hallo

ik zit echt te dubben.ik heb een twee manualige Tyros 4.Heb met Wersi zitten lonken maar dat wordt me eigenlijk van alle kanten afgeraden.MAAR een tyros 5 is ook al een tijdje op de markt en dus......afwachten tot de opvolger uitkomt en dan toeslaan????Hoe lang is de T5 eigenlijk al op de markt?(2014? of zoiets?) En hoe lang duurt het bij Yamaha voordat er er een opvolger komt (gemiddeld???)
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
admin Geplaatst - 12/09/2017 : 10:56:52
Beste Forumleden, vandaag hebben wij een officiële aankondiging ontvangen van de lancering van de opvolger van de Tyros 5!

Over de naam is al veel gespeculeerd, de opvolger van de Tyros 5 gaat niet de Tyros 6 heten, maar Yamaha Genos! De komende weken zal meer informatie beschikbaar komen en op maandag 2 oktober vindt de officiële productlancering plaats. Prijzen, levertijden en alle specificaties zullen dan op onze website te lezen zijn.
Wij zullen onze nieuwspagina's updaten wanneer er meer informatie beschikbaar komt: https://www.oostendorp-muziek.nl/nieuws/keyboard/opvolger-tyros-5-bekend-yamaha-genos/.

Met vriendelijke groet,
Team Oostendorp Muziek
corvdh Geplaatst - 12/09/2017 : 01:30:24
Als het goed is dan zal er van af 12-09-2017 meer informatie beschikbaar komen op de volgende website: https://www.yamaha.com/genos
Deze site gaan we dus goed in de gaten houden.

Op internet las ik het volgende:
Keyboardfanaten opgelet! Er is groot nieuws vanuit de Yamaha hoek,
namelijk de Yamaha Genos. Na lang wachten en vele geruchten over de
opvolger van de Tyros 5, heeft Yamaha op 11 september 2017
een eerste aankondiging vrijgegeven. De Tyros 5 gaat opgevolgd worden door de
Yamaha Genos. Op maandag 2 oktober zal dit nieuwe topkeyboard officieel worden aangekondigd.
In de komende maand zal Yamaha 4 teasers vrijgeven waarin
de Genos wordt gepresenteerd door een bekende producer.
Deze video's komen vrij op: 12, 15, 22 en 29 September


____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
caroline Geplaatst - 11/09/2017 : 21:14:10
Als je onder Google zoekt onder Genos keyboard kom je een mooi filmpje tegen over de Genos. Krijg alleen de link niet gekopieerd hierheen.
Rene Geplaatst - 11/09/2017 : 11:21:04
Mooi gevonden Cor.
Ik wil hem nu al,hahaha.

Ik heb 'm.......de Tyros5.

KRK VXT 8, KRK sub 10,
Presonus 16.4.2. digitale mixer, MFC-10
T-Rossie Geplaatst - 11/09/2017 : 10:58:59
Bedankt Cor..... je hebt 'm weten te vangen. Het filmpje hebben ze waarschijnlijk 'per ongeluk' (expres) gelekt. Goed klinken doet het in ieder geval.
corvdh Geplaatst - 11/09/2017 : 01:45:51
Ik heb wat Genos informatie op mijn website gezet, zoals een video en wat foto's.
https://corvdh.home.xs4all.nl/
Klik in het linker menu op keyboard / midi en vervolgens op Genos om naar de Genos pagina te gaan.

____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
T-Rossie Geplaatst - 10/09/2017 : 17:03:17
Heb 'm ook even kunnen bekijken....wel ontzettend goed hoor !
Soneg Geplaatst - 10/09/2017 : 16:07:37
ik kon hem helaas ook niet downloaden , nog even geduld dus

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
theplayer Geplaatst - 10/09/2017 : 15:39:00
Ook al weer weg.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Soneg Geplaatst - 10/09/2017 : 13:40:42
gevonden !

https://youtu.be/V-jbl5Txz9M


Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
micdo Geplaatst - 07/09/2017 : 20:51:50
vandaag gelezen 29 september dealer presentatie in de USA.
Dan zullen we kort daarna meer weten.

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
thewitt Geplaatst - 28/07/2017 : 14:31:55
De prijzen van de T5 zijn al aardig aan het zakken.
Hoelang laat de opvolger hiervan nog op zich wachten.
Inruilprijzen zullen dus ook aardig kelderen.
Soneg Geplaatst - 28/07/2017 : 13:54:03
Zoals de meeste Tyros 5 gebruikers al weten is er van Yamaha zelf al een jaar geen enkel nieuw software pakket (sample's & styles) uitgebracht ( wel door 3e partij aan Yamaha) , dit houdt in dat de software ontwikkelaars druk bezig zijn met wat nieuws , dat er een opvolger zal komen is wel zeker , maar het begint zo langzamerhand wel te "kriebelen"om weer eens wat nieuws te proberen .
Heb er voor gestaan om als aanvulling een Nord d5 of een MOXf6, of iets dergelijks te nemen voor erbij en voor het in de band te spelen ( qua gewicht wat handzamer).
Maar als ik dan weer even op de T5 speel en de samples vergelijk met de diverse andere merken is het eigenlijk totale onzin , want met alle geluiden die ik nu heb ga ik er niets op "vooruit" .
Dus het geduld wordt weer ernstig op de proef gesteld door Yamaha en we moeten rustig afwachten .
En uiteraard blijven spelen op de geweldige Tyros 5 , waar echt nog wel een hoop aan te verbeteren valt . . .

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
maartenb Geplaatst - 19/07/2017 : 22:37:21
Ik kijk nu al uit naar het Oostendorp Muziek Kerstconcert. Ben benieuwd wat Peter Baartmans en Michel Voncken allemaal uit de Genos kunnen halen!!

Maarten
theplayer Geplaatst - 28/06/2017 : 11:35:59
Jongens en meisjes,

Laat je nu de kop niet gek maken door allerlei indianenverhalen.
Er is nog niemand die iets weet en dat blijft zo totdat Yamaha er zelf mee komt.
Gewoon dus nog een paar maanden rustig afwachten.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000