Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Ritme

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 14/09/2017 : 13:37:51
Nou idd heb ik direct er weer in , maar helaas geen ritme meer van besame mucho, toch er af door de update erg jammer grt ryta
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
rita Geplaatst - 14/09/2017 : 22:05:15
Ok dank je wel, ik heb geluisterd , idd ook mooi , maar het haalt niet bij die ik had, ik moet het er maar mee doen,idd ik heb een paar styles gekocht, en ik zou niet weten hoe het is gebeurd, denny is een hele aardige jongeman hier in gouda die heeft me toen er mee geholpen, helaas woont hij hier niet meer, en heb geen contact meer met hem. Wat ik wel een paar geprobeerd heb. Nou ja bedankt voor alle moeite,en mss dat het nog ooit te voorschijn komt. grtz ryta
QuiRobinez Geplaatst - 14/09/2017 : 15:51:09
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Jadat ik hem kwijt ben idd heb bij user gekeken fac en direct alles afgekeken zit er niet tussen jammer grtz ryta



Als het goed is, zijn de meeste usertabs leeg na de update (alleen de eerste drie zijn gevuld met nieuwe stijlen.

Ik denk nog steeds dat je naar de verkeerde .set file in de direct folder verwijst. De update verwijderd geen direct stijlen uit je eigen .set file. Alleen de direct folder verwijzing naar de .SET file is leeg in global omdat je de factory resource restore moest uitvoeren om de nieuwe stijlen en sounds te krijgen.

Het is jammer dat je niet meer precies weet welke .set file je voorheen in de direct folder had neergezet. Misschien kun je je usb stick of harddisk nog eens nakijken of je .set files kunt vinden, dan zou je die kunnen proberen. Het kan eerlijk gezegd niet weg zijn namelijk als je de juiste set file weer toekent.

Ik weet natuurlijk niet welke files je geinstalleerd hebt in het verleden, dus daar kan ik je helaas niet in adviseren. De besame mucho stijl of song zit er standaard niet in, die heb je dus of zelf toegevoegd of die heb je ergens gekocht of gedownload en daarna toegevoegd. Als je die handelingen herhaald zou je hem weer moeten hebben.

Maar goed, dan moet je het anders oplossen, ik heb het zelf ook even geprobeerd om die song te spelen en de perfecte stijl / keyboard set ervoor gevonden, doe daarvoor het volgende:

- druk op de style knop
- druk op de factory tab op het scherm
- druk op de latin tab rechtsbovenin je scherm
- ga naar page tab P5 (onderin)
- kies het laatste item genaamd Natural Bossa Style
- activeer intro 1
- speel het eerste akkoord van besame mucho als je de versie speelt van Trini Lopez dan is dat een Em (e mineur)

Deze stijl lijkt enorm veel op het origineel en de bijbehorende jazz gitaar is er erg geschikt voor, maar je kunt uiteraard ook 1 van de 3 andere keyboard sets kiezen die er bij zitten (of je eigen keyboard set keuze).

Als die stijl bevalt dan kun je die altijd aan je songbook toevoegen met je eigen keyboard set onder de naam besame mucho, dan heb je hem weer.
rita Geplaatst - 14/09/2017 : 15:21:46
De style is weg helaas grtz ryta
rita Geplaatst - 14/09/2017 : 15:14:49
Jadat ik hem kwijt ben idd heb bij user gekeken fac en direct alles afgekeken zit er niet tussen jammer grtz ryta
QuiRobinez Geplaatst - 14/09/2017 : 13:42:01
met geen ritme erin bedoel je dan dat je wel de style besame mucho kan vinden, maar dat je geen ritme sounds hoort?
of bedoel je dat je de hele besame mucho style (of is het een song) niet meer kan vinden?

In het eerste geval kan dat bijna eigenlijk niet, tenzij je de verplichte factory resource restore bent vergeten uit te voeren na de update naar os2.0.

In het tweede geval denk ik dat je naar de verkeerde .set file verwijst.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000