Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Usb mogelijkheden met tyros 3

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Kristof Keuppens Geplaatst - 14/09/2017 : 23:37:11
Hoi,
Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een tyros 3 . Super toestel ! Echter stel ik mij enkele vragen, ik speel in verschillende bands en zou graag op een manier alle presets inclusief teksten in een bestand opslaan zoals een preset maar met de juiste tekst erbij eventueel via de usb aansluiting met de pc.Weet iemand of er een mogelijkheid voor is om dit te doen buiten het gebruik maken van een midi file

Alvast dank!
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
eddycafmeyer Geplaatst - 15/09/2017 : 10:15:19
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Keuppens

Hoi,
Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een tyros 3 . Super toestel ! Echter stel ik mij enkele vragen, ik speel in verschillende bands en zou graag op een manier alle presets inclusief teksten in een bestand opslaan zoals een preset maar met de juiste tekst erbij eventueel via de usb aansluiting met de pc.Weet iemand of er een mogelijkheid voor is om dit te doen buiten het gebruik maken van een midi file

Alvast dank!

Open een word-bestand, en sla het op als 'Tekst zonder opmaak'.
Zet dit op stick, en sla het op in Tyros.
Duw dan 'Lyrics'-toets, en ga naar je stick, dan kan je de tekst openen op je keyboard-scherm.
Dit is uitleg in 't kort, maar op dit forum is misschien meer uitvoerige uitleg te vinden.

T-Rossie Geplaatst - 14/09/2017 : 23:59:38
Ik heb dat een keer gezien tijdens een demo van Koen Vergoossen (demonstrateur Yamaha jaren geleden). Koen had bladmuziek/akkoorden opgelagen als een .jpg bestand en hij riep het juiste plaatje als background op door het vast te leggen in registraties. Dus het is zeker mogelijk, maar ik weet niet mee hoe

Hopelijk is er iemand die het nog wel weet?

Hij vertelde dat de band waarbij hij moest invallen stomverbaasd was dat Koen zonder bladmuziek direct al kon meespelen zonder fouten. De bandleden hadden niet in de gaten dat de het Tyros scherm de noten/teksten liet zien.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000