Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Updated

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 12/09/2017 : 17:09:42
Goedemiddag
Na de 2.01 update, van mijn pa4x ,ben ik het mooie besame mucho kwijt! Heel jammer, en welke het is in de 4 kwartsmaat ritme,s geen flauw idee!! Is er iemand die het wel weet? Hou ik me volgaarne aanbevolen! Hij zat onder hetvakje direct, die nu echter grijs blijft, waar je dus niet meer in kunt. Alvast vr bedankt voor de reacties grtz ryta
7     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
QuiRobinez Geplaatst - 17/09/2017 : 15:51:13
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Ook nog bedankt voor alle hulp, zonder jou advies om weer in direct te komen, was het nooit gelukt hartelijk dank nogmaals grtz ryta


geen enkel probleem, graag gedaan, mocht je nog dingen willen weten over de pa4x dan kun je die hier gerust stellen.
rita Geplaatst - 17/09/2017 : 14:56:49
Ook nog bedankt voor alle hulp, zonder jou advies om weer in direct te komen, was het nooit gelukt hartelijk dank nogmaals grtz ryta
QuiRobinez Geplaatst - 17/09/2017 : 14:54:39
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Ben vreselijk blij ik heb het gevonden, besamé mucho ritme, alles afgestruind ben er uren mee bezig geweest, en nu heb ik hem, nu is nog even de vraag, hoe zet ik het in mijn songbook? Heb ik ook nog nooit gedaan! Vr gr ryta


dat is geweldig nieuws!

rita Geplaatst - 17/09/2017 : 14:20:58
Ook gelukt!!!!
rita Geplaatst - 17/09/2017 : 14:09:41
Ben vreselijk blij ik heb het gevonden, besamé mucho ritme, alles afgestruind ben er uren mee bezig geweest, en nu heb ik hem, nu is nog even de vraag, hoe zet ik het in mijn songbook? Heb ik ook nog nooit gedaan! Vr gr ryta
rita Geplaatst - 12/09/2017 : 21:20:10
Gelukt heel hartelijk dank!grtz ryta
QuiRobinez Geplaatst - 12/09/2017 : 20:18:31
Dat komt omdat besame mucho een custom style / song was die je zelf hebt toegevoegd (of iemand voor jou).
De direct sectie verwijst altijd naar een custom Set bestand op je usb stick of op de optionele harddisk.
Deze moet je dus weer even toekennen. Dit doe je als volgt:

- druk de global knop in
- druk op de menu knop
- kies de knop Mode Preferences op het touch screen
- onderin kies je dan de tab media
- nu zie je onderin het scherm de optie om een direct folder set te kiezen
- druk hier op de browse knop op het scherm en selecteer de set waarin je je besame mucho style beschikbaar had. (dit is een custom set die ik zelf niet heb, maar die je ongetwijfeld op je usb stick of harddisk (mocht je die er in hebben) hebt staan.

- nadat je dit gedaan hebt staan in je direct tab weer zoals je gewend bent je custom stijlen.


Wat overigens ook een fantastische stijl is voor het nummer besame mucho is de Natural Bossa Style, deze vind je in de factory latin tab op P5 (de laatste entry op je touch screen. Een absolute aanrader om deze inclusief intro 1 eens te proberen met dat nummer.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000