Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 SSD van T4 naar T5 / omzetten geheugen

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Geert55 Geplaatst - 28/11/2017 : 12:17:47
In mijn T4 heb ik een SSD harddisk zitten. Werkt perfect. Ik wil nu ssd van mijn tyros 4 overzetten in een tyros 5 en de originele hdd terug plaatsen in mijn tyros 4.

Kan dit ?

Tevens heb ik de vraag kan ik het geheugen 1000 mb geloof ik overzetten van mijn tyros 4 naar een tyros 5
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Geert55 Geplaatst - 14/12/2017 : 13:22:35
Even als reactie SSD zonder enig probleem geplaatst werkt als een zonnetje


gr geert
eddy vanzee Geplaatst - 30/11/2017 : 11:31:58
Hallo Geert,
ivm. "MF", waarschijnlijk zit er een sysex in de midifile
die de controle overneemt.
VrGr
eddy vanzee
Geert55 Geplaatst - 30/11/2017 : 09:34:28
Super bedankt voor de nuttige info... Ik ga in ieder geval het geheugen over plaatsen. De SSD laat ik nog even zitten want de originele HD is eigenlijk best wel stil en geeft geen enkel probleem.

Ik heb wel iets vreemd opgemerkt bij mijn Tyros 5

Als ik een registratie maak met daarin een MF. werkt deze super goed tot ik de volumes van upper 1 , 2 en of 3 wijzig. Op dat moment gaat mijn volume zelfs de slider van het volume van de song spontaan zonder aanraking omloog en halveert het volume van de MF... Dit is toch wel heel erg vreemd of niet ??
T-Rossie Geplaatst - 29/11/2017 : 16:24:23
@Geert:
Ik meen me te herinneren dat de USB interface in mijn T5 niet goed samenwerkte met de SSD: Hij werd na een paar minuten in een soort 'slaapstand' gezet waar hij niet meer uitkwam.
Zoek maar eens op "SSD" in de Tyros5 rubriek)

Na het plaatsen van een (niet Yamaha) interface printje in de T5 werkte het uitstekend. Deze vind je in bijv. behuizingen voor een externe schijf. (ca. € 15)

Mogelijk treedt het probleem niet op bij je, maar het zou kunnen.

Suc6
tyros2 Geplaatst - 29/11/2017 : 15:27:14
Hallo Geert.
Wat jij wilt kan allemaal, je kunt de originele schijf weer terugplaatsen in de Tyros4 en de SSD kun je weer in de Tyros5 zetten.
Let wel dat wanneer jij de SSD in de T5 zet dat dan veel instellingen
bv registraties niet meer goed zullen werken en sommige stylen ook niet
vooral als in de registratie gebruik is gemaakt van custom voices, externe stylen multi pads enz enz.
Het geheugen van de T4 kan ook zonder problemen in de T5 geplaatst worden maar ook hier geld dat de T5 de custom voices niet zal zien omdat deze via het programma YEM ingeladen moeten worden.

Muzikale Groet
Henk

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000