Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Programma voor Tyros 4

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
paulmuz Geplaatst - 11/12/2017 : 11:14:29
Hallo allemaal

Ik heb mijn registratie bank gedownload op mijn pc van de Tyros 4 , bestaat er een programma om ieder registratie te controleren in welke toonaard die staat , en ook welke styl er wordt gebruik , dit wil ik doen omdat ik misschien volgend jaar de overgang zou maken naar de Genos , Dank U wel
mvg
Paulmuz
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
vlbrgt Geplaatst - 12/12/2017 : 18:54:32
Inderdaad kunnen registraties van Tyros 4 (in mijn geval) en Tyros 5 met het programma Yamaha Registration Manager aangepast worden, en zullen deze ook werken op de Genos.
Maar als je ze aanpast en naar de Genos overzet BLIJVEN het Tyros 4 of Tyros 5 registraties. Maw niet alle parameters die de Genos bewaard in een registratie zullen in deze registraties vervat zitten.

Als je één van deze registraties aanpast in Genos , of je wil een op de Genos gemaakte registratie wijzigen in YRM dan kan dit nog niet. Murray werkt aan een update om YRM aan te passen voor Genos registraties. Deze update zal waarschijnlijk in januari verschijnen.

Mvg
Etienne


Life is like a piano.
The white keys represent happiness, and the black show sadness.
But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music.
paulmuz Geplaatst - 12/12/2017 : 17:34:20
Roel , Dank u wel , voor deze inlichting[:) Groeten en prettig einde jaar.
Paulmuz
T-Rossie Geplaatst - 12/12/2017 : 16:50:30
O... dergelijke programma's zijn er wel, bijv. de Yamaha Registrationbank Manager (YRM).
Ik probeerde aan te geven dat een dergelijk programma niet nodig is om de overstap naar Genos te maken.

Stijn heeft op het Genos deel een versie beschikbaar gesteld

Hallo Eddy,
Het programma Yamaha Registration Manager van Murray kan gebruikt worden om snel meerdere registraties tegelijk aan te passen. De laatste versie kan je vinden in mijn dropbox: https://www.dropbox.com/s/k5dr4bs9o4qxrmj/YRM%205.rar?dl=0 - let er wel op dat je ook de update Nov 17 uitvoert, anders kan je foutmeldingen in het programma krijgen (veroorzaakt door 1-letterige benamingen in de Registratie-knoppen 1 tot 8).

Maak een 'Source Directory' aan en kopieer al uw registraties hier naar toe (niet mengen met andere bestanden). Maak nog een map aan die zal dienen als 'Target Directory'.

Om nu snel die registraties aan te passen: klik op de knop 'Batch Bank Conversion' onderaan het opstartscherm; selecteer 'Source Directory' en 'Target Directory; vink bij 'Custom Styles, Multipads, Songs' de optie 'User Area-C:' aan om bvb alle (oude) verwijzingen naar Interne HD E: om te zetten naar C: .
Je kan ook de opties links onder aanvinken om bijvoorbeeld ontbrekende voices enz. bij te werken tijdens de conversie.
Graag uw reactie,
Stijn
paulmuz Geplaatst - 12/12/2017 : 16:05:52
Dank U T-Rossie , dus zo een programma bestaat niet ?

mvg
Paulmuz
T-Rossie Geplaatst - 11/12/2017 : 11:44:24
Registraties van Tyrossen worden zonder meer goed ingelezen in de Genos, inclusief transposes, tempi etc.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000