Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 5 gratis Yamaha expansionpacks

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
corvdh Geplaatst - 08/01/2018 : 23:22:37
Misschien is het al bekend maar op de volgende Yamaha website zijn 5 gratis expansionpacks te downloaden.

https://ca.yamaha.com/en/products/musical_instruments/keyboards/arranger_workstations/psr-s970/vse.html#product-tabs

Download de Psr 970 versie van elk pack en via Yem zijn deze dan ook op de Genos te installeren.


____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
13     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 07/02/2020 : 12:31:29
Zie topic http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=6843
rob Christant Geplaatst - 07/02/2020 : 09:01:43
Probeer de premium pack van versie 2 te installeren, bij de daadwerkelijke uitvoering krijg ik de melding dat de snelle packinstallation niet werkt maar de full installatie moet gebruiken, hoe nu verder?
rob Christant Geplaatst - 07/02/2020 : 08:58:10
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie

Ik heb er 3 gedownload (Best of Europe, Symphonic Music en Mexican) en installeren op Genos lukt inderdaad.

Het resultaat is echter teleurstellend en doet afbreuk aan de Genos. Bij lange na niet de kwaliteit die ik gewend ben van Genos en (aangepaste) packs voor Genos.

Ik heb ze er maar gauw weer afgehaald

omer Geplaatst - 19/01/2018 : 10:49:56
Dag Theplayer, dank voor het antwoord en proficiat voor je site. Ik ben niet direkt mee met het computer gebeuren, maar nu word het duidelijker en begrijpelijk. Een beetje hulp kan wonderen doen, dank daarvoor, Omer
theplayer Geplaatst - 18/01/2018 : 17:09:28
Hallo Omer,
Of je het leuk vindt of niet, je zult alle pakketten in één keer in moeten voeren.
Ik heb er vanmorgen weer 14 ingeladen en dat valt best wel mee.
Overigens doe je dat niet iedere dag.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
omer Geplaatst - 18/01/2018 : 14:50:36
Ik ben er intussen achter gekomen dat als ik 2 pakkets tegelijk inlaad er inderdaad geen probleem is. Het kan toch niet dat je eventueel al je pakkets altijd opnieuw moet inladen om te voorkomen dat je vorige verdwijnen. Op dit punt is de Tyros 5 nogal ingewikkeld vergeleken met de T4. Beste, nogmaals mijn vraag. Hoe kan ik deze opslaan en saven? Vriendelijke groeten, Omer
omer Geplaatst - 16/01/2018 : 15:11:07
Ik heb het pakket Mexico ingeladen en dat werkt perfekt op mijn T5. Nu wil ik nog een pakket inladen maar dan verdwijnt het vorige. Ik moet het Mexico-pakket saven, maar weet niet hoe. Kan iemand mij helpen, dank, Omer
BramvT Geplaatst - 10/01/2018 : 00:50:02
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omer

Dag, kunnen deze ook voor de Tyros 5 ? Groeten, Omer


Ja hoor....tot een week of 2 geleden had ik een s970, had daar diverse pakketten voor...4 in 1 pack van gemaakt (Christmas and Church, churchpack (beiden van Yamaha) + nog 2 pakketten van de T4 en T3...ales tegelijk in 1 pack voor op de s970 gemaakr...2 weken geleden een T5 hier gehad, met YEM aan de slag gegaan en binnen een kwartiertje had hij (YEM) ze geconverteerd voor de T5...en speelden prima, hoewel het Russian Classical style pack (20 stuks) iets minder van klank is...was ik er verder wel tevreden over.

PSR s910 (voorheen T1, T3 t/m T5, PSR s950 en s970
corvdh Geplaatst - 10/01/2018 : 00:07:00
Volgens mij kunnen voices met een slotje niet bewerkt worden met YEM maar wel geinstalleerd worden.

____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
vlbrgt Geplaatst - 09/01/2018 : 18:55:37
Bij de voices in deze packs staat een slotje ?
Kunnen deze dan niet geïnstalleerd worden ?

Mvg
Etienne


Life is like a piano.
The white keys represent happiness, and the black show sadness.
But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music.
corvdh Geplaatst - 09/01/2018 : 17:41:10
Ik zou niet weten of ze ook op de Tyros 5 geinstalleerd kunnen worden, maar als het wel gaat op de Genos dan zou je toch zeggen dat het moet kunnen.

____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
omer Geplaatst - 09/01/2018 : 17:10:36
Dag, kunnen deze ook voor de Tyros 5 ? Groeten, Omer
T-Rossie Geplaatst - 09/01/2018 : 00:20:57
Ik heb er 3 gedownload (Best of Europe, Symphonic Music en Mexican) en installeren op Genos lukt inderdaad.

Het resultaat is echter teleurstellend en doet afbreuk aan de Genos. Bij lange na niet de kwaliteit die ik gewend ben van Genos en (aangepaste) packs voor Genos.

Ik heb ze er maar gauw weer afgehaald

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000