Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Midi file niet te kopiëren

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
HansdeR Geplaatst - 28/02/2018 : 12:42:16
Onlangs de Tyros 5 gekocht. Voor het eerst een song gekocht in de webshop van Yamahamusicsoft.com. De midifile opent automatisch met het programma VLC mediaplayer. Het bestand is niet te kopiëren naar de USB stick. De helpdesk van Yamaha heeft mij nu via de mail het bestand opgestuurd, maar het probleem blijft zich voordoen. Heeft iemand hier ervaring mee en is er een oplossing voor?
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
HansdeR Geplaatst - 01/03/2018 : 09:24:38
T-Rossie, bedankt voor je antwoord. Wanneer ik met de rechtermuisknop klik verschijnt alleen de mogelijkheid om te downloaden (niet copy). Klik ik op downloaden kan ik kiezen uit 'openen met .. ' en 'bestand opslaan'. In beide gevallen opent het bestand alleen met de VLC media player. (hij 'herkent het bestand als een vlc media file). Inmiddels heb ik het bestand op een andere computer proberen te downloaden en te kopieëren naar de Tyros. Dat ging prima. Ik heb het probleem nu ook voor gelegd aan een computerforum. Bedankt voor de tips!
HansdeR Geplaatst - 01/03/2018 : 09:15:55
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie

Hans,
Je hebt het bestand waarschijnlijk gedownload én per mail toegestuurd gekregen.
Om het te kunnen kopiëren moet je niet met de linker- maar met de rechter muisknop klikken. Er verschijnt dan een pop-up met daarin de mogelijkheid om 'copy' te kiezen, doe dat en daarna kun je op de gewenste bestemming (USB stick of bepaalde map) nogmaals op rechts te klikken en dan 'plakken' te klikken.

Midifiles speel ik op mijn computer bij voorkeur af mat VanBasco midi player. (even googlen en gratis te downloaden)


T-Rossie Geplaatst - 28/02/2018 : 23:16:00
Hans,
Je hebt het bestand waarschijnlijk gedownload én per mail toegestuurd gekregen.
Om het te kunnen kopiëren moet je niet met de linker- maar met de rechter muisknop klikken. Er verschijnt dan een pop-up met daarin de mogelijkheid om 'copy' te kiezen, doe dat en daarna kun je op de gewenste bestemming (USB stick of bepaalde map) nogmaals op rechts te klikken en dan 'plakken' te klikken.

Midifiles speel ik op mijn computer bij voorkeur af mat VanBasco midi player. (even googlen en gratis te downloaden)
eddy vanzee Geplaatst - 28/02/2018 : 14:41:12
Zou het ook niet gaan via de verbinding Tyros > PC ?
VrGr
eddy vanzee
T-Rossie Geplaatst - 28/02/2018 : 13:11:03
Hans,
Wat voor melding krijg je als je copy/paste wilt doen?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000