Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Genos in Haarlem aangekomen.

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
BramvT Geplaatst - 09/03/2018 : 19:54:38
Oke...kreeg vanmiddag een app'je dat de Genos eindelijk in de showroom staat bij XXXXXXXX ...ze hebben er al een aantal verkocht maar die werden niet eens uitgepakt...maar gingen meteen door naar de klant.

Dus had vanmiddag een half uurtje over en ben er even achter gaan zitten (heb een foto gemaakt, maar die kun je hier blijkbaar niet plaatsen?)...maar goed : ik heb dus meteen mijn favoriete style-groepen bekeken (zoals Movie en Show, World e.d.), had verwacht iets nieuws te kunnen vinden op het gebied van koren, maar viel zwaar tegen.

In 2010 stopte Yamaha Ethereal Choir in Freeplay style in de T4 (en T5)...en in 2015 stopten ze die gelukkig ook in de PSR s970...inmiddels zijn we 8 jaar verder en je zou toch verwachten dat ze iets dergelijks ook in de Genos zouden stoppen...of van mijn part voices van de Electone...zoals deze koorstemmen in het filmpje hieronder, waarvan ik elke keer weer de rillingen krijg...en ALS ik die krijg van stemmen of styles (zoals Ethereal voices), dan moet en zal ik die hebben.

Maar wat ik tot nu toe ontdekte (geef toe : half uurtje is wat weinig) is dat niet genoeg om daar t.o.v. de PSR s970 dik 3000 euro extra voor uit te geven....maar ja, ik vond de T5 ook al weinig meer voorstellen t.o.v. de T4.
Als ik echt rijk was had ik die Electone allang hier staan, eindelijk weer een orgel met pedaal waar ik in 1976 mee begon.

https://www.youtube.com/watch?v=ei3oKqJTw-0

PSR s970
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Theo T3 Geplaatst - 10/03/2018 : 00:27:53
Klinkt idd erg mooi dit!
maar de Genos heeft zoveel meer aan boord dan t genre wat u mooi vind!

Omdat iedereen andere smaken en wensen heeft!!
En de Yamaha schoorsteen moet blijven roken dus t perfecte keyboard zal er nooit komen
Grt Theo

Yamaha Genos

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000