Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Styles van diverse titels

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
BenvdH Geplaatst - 14/01/2018 : 16:45:34
Weet iemand of er voorgeprogrammeerde (prof)styles inclusief sequencer voorhanden zijn?
Natuurlijk heb ik muziekstukken gevonden met "preset styles" van de Genos, maar ik zoek naar exacte style en begeleiding van een muziekstuk.
Alles is te programmeren, maar als iets op de markt is....
Via mijn EL-90 Electone was ik gewend dat er diverse complete voorgeprogrammeerde styles incl. begeleiding en sequencers aanwezig waren.
Kortom een geprogrammeerde style incl. begeleiding van begin tot eind van een muziekstuk.
Als voorbeeld ben ik op zoek naar een style van Vangalis Chariots of Fire, maar als er meer is hou ik me aanbevolen!
9     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Wim ter Schiphorst Geplaatst - 01/05/2018 : 14:24:50
Voor degenen die met styles spelen en geïnteresseerd zijn. Ik heb onlangs een site gevonden die naar mijn mening zeer goede styles maakt.
Trouwens ook midis en mp3's.
En anders dan bij de firma Styles24.de zijn deze in alle toonsoorten te spelen. En van het aanbod van Keyboardsoftware.nl, die de interne styles gebruikt. Zijn de styles van Midi24.eu specifiek voor een bepaal nummer gemaakt. Er zijn ook paketten. Styles zijn voor alle Yamahatypen. Voor korg en Ketron bezitters idem.

Een nadeel om de demos te beluisteren moet je je eerst aanmelden. Is eenvoudig. emailadres en je krijgt een passwoord.
Patieyo Geplaatst - 07/03/2018 : 01:12:15
Bedankt Wim, voor de uitleg.
Gr. Patick

verpoest patrick
Wim ter Schiphorst Geplaatst - 06/03/2018 : 23:50:10
Heb wel eens een style gekocht.Daar deze specifiek voor een bepaald nummer worden gemaakt, werken ze niet als de op de Genos aanwezige styles. De styles van de Genos of gekochte (lied) styles die hiervan gebruik maken. O.a. keyboardsoftware.nl uit arnhem. Kan je in alle toonaarden afspelen.
Bij de lied specifieke styles van styles-24 niet. Die zijn geprogrameerd in de toonaard van betreffend nummer. Kan eenvoudig zijn. bijvoorbeeld C of G. Maar ook in Es.
Bekijk vooraf even de demovideo van het betreffende lied. Daarbij woorden ook de akkoorden weergegeven. Als je denkt dat die te moeilijk voor je zijn, dan die style niet kopen.
gr.
Patieyo Geplaatst - 06/03/2018 : 15:23:41
Hallo musicvrienden, iemand hier hervaring met www.styles-24.be ? kan iemand mij zeggen hoe dit juist in zijn werk gaat.Ik heb dit nog nooit gedaan ! En moet dit op stick of met kabel naar de Genos ? Wie wil mij daar een goeie uitleg voor geven! ik dank jullie nu al 1000 maal.
Groetjes Patrick

verpoest patrick
Wim ter Schiphorst Geplaatst - 18/01/2018 : 14:25:00
Mocht je geïnteresseerd zijn in de styles en dergelijke van Soundwonderland, lees dan ook haar nieuwe workshop over mappen structuur. Anders zijn is haar software niet te gebruiken. Maar ik denk dat ze dit automatisch meestuurd. Trouwens op haar privesite
http://heidruns-musikerseiten.de staat nog veel meer nuttige tips en downloads. En bij vragen kan je altijd contact met haar opnemen. Ze helpt je altijd en geeft je advies. Ik weet dat uit eigen ervaring, zonder dat ik klant bij Soundwonderland ben.
gr
Genos not yet 1956 Geplaatst - 17/01/2018 : 23:28:45
Gda, voor styles en voices misschien tip:
www.soundwonderland.de
www.heidrundolde.de of Heidrundolde onder heidrunsmusikerseite etc.
Diverse voorbeelden/demo's op YouTube

Groet Sjimmie
Wim ter Schiphorst Geplaatst - 17/01/2018 : 21:02:30
0f www.styles-24.de
Funplayer Geplaatst - 15/01/2018 : 18:52:48
Kijk hier eens:
https://www.keyboardsoftware.nl
corvdh Geplaatst - 14/01/2018 : 17:14:38
Kijk hier eens: https://www.d-o-o.de/catalog_search.php?query=Chariots+of+Fire

____________________________________________________________________________

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000