Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 TRS-MS05

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
jvdg1701 Geplaatst - 16/08/2018 : 19:58:16
Ik was in het bezit van een T4 XXL (met speakers). En heb deze een aantal maanden geleden verkocht en een T5 ervoor in de plaats (zonder speakers).

Maar miste deze toch, en heb zojuist een setje speakers gekocht (TRS-MS05). Alleen krijg ik het niet werkend zoals op de T4.
Daar kon ik de speakers en line out (naar mijn stereo) regelen met de volume knop op de Tyros. In de avond zette ik de speakers uit in het paneel en kon ik mooi met hoofdtelefoon werken.
Op de T5 heb ik de speakers aangesloten op main, en de line out naar mijn versterker op sub 3 en 4. dat is de enige manier om er op beide geluid uit te krijgen. Alleen is de line out nu fixed.

doe ik iets niet goed? Of is er nog een tip??
Het zal toch niet zo zijn dat ik met een jackplug in de headphone weer naar mijn stereo moet gaan (wel erg terug de tijd...)

Alvast dank
3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 17/08/2018 : 22:54:16
Graag gedaan Joost
jvdg1701 Geplaatst - 17/08/2018 : 20:32:01
Hoi Roel,

Dank voor je antwoord. Ik heb zojuist alles zo ingesteld en dat werkt helemaal precies zoals ik graag zou hebben.
Ben ik heel erg mee geholpen.
Super..!

Joost
T-Rossie Geplaatst - 16/08/2018 : 23:43:05
Welkom op het forum Joost!

Het speaker systeem van de T5 is inderdaad anders dan van zijn voorgangers. De sub 3&4 uitgangen zijn niet te regelen met de volumeknop.... maar volgens mij wél met een volume-pedaal (FC7) en die kun je het best instellen op alle parts, dan werkt hij als een Master volume regelaar. De Volumeknop blijft het volume uit de MAIN outputs regelen.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000